Precis kollat klart på Så mycket bättre, och det är verkligen inte ett skit på tv nu. Eller iof, det är ju precis skit som visas på tv, så jag får nog formulera om… Eller ni fattar!?
Kom på att jag måste testa lite färger som jag tror kan bli fina tillsammans om jag nu lyckas måla mina beten i jul.
Inte exakta kanske, men så jag har lite idéer. Har jag inte några färgmallar med mig så kommer jag sitta och bara titta rakt framför mig i luften och inte få något gjort.
Så har kopierat upp några ChubbyFatherTails och blandad kompott att RapeMe. I brist på annat skoj en lördagkväll får jag rita lite istället.
Ska nog ta mig en god wirre också, *springer o hämtar wirre*.
Ok, blev Calvados istället..
Allt gott!
//TPF
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Kom på att jag måste testa lite färger som jag tror kan bli fina tillsammans om jag nu lyckas måla mina beten i jul.
Inte exakta kanske, men så jag har lite idéer. Har jag inte några färgmallar med mig så kommer jag sitta och bara titta rakt framför mig i luften och inte få något gjort.
Så har kopierat upp några ChubbyFatherTails och blandad kompott att RapeMe. I brist på annat skoj en lördagkväll får jag rita lite istället.
Ska nog ta mig en god wirre också, *springer o hämtar wirre*.
Ok, blev Calvados istället..
Allt gott!
//TPF
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)