Man kan ju minsta sagt säga att karpfisket frös inne. Nu har vi 30 centimeter snö och en is som bara bygger och bygger. Well, man ska inte gråta över spilld mjölk. I stället ser jag fram emot en hel del ismete den kommande vintern. Jag hoppas på att kunna göra ispremiär under söndagen om all julklappshandling går bra på lördagen. Skulle nu söndagens fiske skita sig så blir det 2012 års sista lakefiske på Sommen den 26e. Därefter blir det ett besök hos Logan och ismete efter både gädda och gös.
När det gäller Svensktmete så ligger jag efter ordentligt i att göra högen. Det är två nya bloggar som ska läggas till, några testat och artiklar ska läggas upp och jag har ett par saker som jag ska skriva själv som ska upp. I bland är det svårt att hinna med, familj, jobb, fiske, svensktmete och blogg och man får prioritera helt enkelt.
Min julsemester närmar sig med stormsteg och efter nästa vecka så har jag en del tid att slå ihjäl, det kommer bli med familjen och bakom spöna men även ett försök att hinna ikapp med allt på datorn.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
När det gäller Svensktmete så ligger jag efter ordentligt i att göra högen. Det är två nya bloggar som ska läggas till, några testat och artiklar ska läggas upp och jag har ett par saker som jag ska skriva själv som ska upp. I bland är det svårt att hinna med, familj, jobb, fiske, svensktmete och blogg och man får prioritera helt enkelt.
Min julsemester närmar sig med stormsteg och efter nästa vecka så har jag en del tid att slå ihjäl, det kommer bli med familjen och bakom spöna men även ett försök att hinna ikapp med allt på datorn.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)