Team PILF: Nytt jerk/vertikal spö – 1000 modeller….. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team PILF: Nytt jerk/vertikal spö – 1000 modeller…..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team PILF: Nytt jerk/vertikal spö – 1000 modeller…..

Nu har man börjar att fundera på hur man skall lösa att kunna dänga magnumbullar eller rycka Bondybaits. Till våren vill man ju ha chansen så man inte missar*madammerna inne i vikarna. Idag med mina Edge Dynamics Powercast upp till 130 g lärjag inte våga dänga dessa. Har provat med Mangeboys Azkikr och det funkar inget vidare, är livrädd varje gång att det skall knäckas.
    Har börjat läsa mig runt och frågat, det finns lika många svar som frågor och*idéer*utöver det… Helt hopplöst att kunna bestämma sig. Jag har ju alltid haft en förkärlek till St Croix men dock aldrig ägt något spö, det gör inte det hela bättre kan jag säga.
    Många som fått fråga har ju alltid med ett alternativ från St Croix och visst vore det kul att kunna få äga ett sånt
    Dock så finns det några saker att som talar i mot dem ibland och det är priset men även påkigheten. Även om de flesta spön i denna viktklassen blir mer eller mindre påkiga så vill man ju inte ha den känslan OM det går att undvika. Det är ju just det som jag tycker Edge ger mig på trollingen, rejäl ryggrad men ändå känsla ända in i korken.
    Just nu har jag fastnat i Okumas värld, EVX Musky Heavy alt Extra Heavy
    .
    eller

Inget lätt beslut, dessutom skulle jag ju kunna ändra mig om någon har bra på fötterna för ett annat märke/spö !!
    Ursch vilket beslutsångst…

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Team PILF - 2,5 dåre i en båt......

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 801 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 259 visningar