Mangotsson: Planer för den kommande helgen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mangotsson: Planer för den kommande helgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Mangotsson: Planer för den kommande helgen

    Så, nu har jag valt en sjö och platser inför den kommande helgen då Johan kommer ner för karpfiske från fredag till söndag. Har tänkt över allt noga och funderat på vad som borde hända med fisken och fisket i sjön den kommande veckan. Nu återstår bara några lätta mäskningar och så får vi se om jag har tänkt rätt eller fel. Det är lite tjusningen med karpfiske såhär års att lägga upp en plan, genomföra den och se om erfarenhet och statistik kan ge en fisk eller två. Kommande söndag så kan jag meddela om jag var ute och cyklade eller om min plan faktiskt fungerade.
    Då vi ska fiska en sjö där The Source boilies har funkat bra tidigare i alla tänkbara förhållanden så får det bli vårt betesval. Lite färgglada och starkt preppade pop ups tillsammans med de borde göra susen. Ska även blanda till en riktigt fin spod mix som i stort sett bara kommer göra moln och tillföra en minimal mängd mat till fiskeplatsen.
    Ser fram mot två dygn bakom spöna!


    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 444 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 090 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X