I tisdags gjorde jag en liten beställning från Lundgrens fiske. 24 timmar senare ringer posten på dörren med paket i handen. Sjuk snabb leverans och otroligt bra kundservice kan man vänta sig när man köper från P A på Lundgrens. Butiken i gamla stan i Sthlm har beten hängande från golv till tak och superkunnig och trevlig personal som alltid är på hugget. Har man inte vägarna förbi sthlm så fungerar webshopen väldigt bra. Nått som verkligen är viktigt för mig när jag handlar är hur bra butiken är på att uppdatera sidan så inte det ligger saker på hemsidan som är slut. Lundgrens är snabba på att uppdatera vilket underlättar för oss konsumenter.
Inga beten köptes från lundgrens denna gången. Jag köpte mendit till mina sargade jiggar, Ett par riktigt varma vantar att värma händer i och beteshängare till båten. På cityfiske inhandlades lite nya gamakatzukrokar och ny lina. Anders på cityfiske har alltid mycket att snacka om så där fastnar man lätt en timme eller två. Denna gången visade han mig en helt sjuk rulle från daiwa. Detta lilla mästerverk är lätt den sjukaste rulle jag hållit i min hand. Daiwa ITO monoblock.
Ett nytt bete har dock hittat sig in i samlingen. Ytterligare en Stampe Levithian som jag köpte av före detta betesbyggaren Birkan. Detta onoff bete känns ruggigt hett och kommer att hårdköras i kalmarsund.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Inga beten köptes från lundgrens denna gången. Jag köpte mendit till mina sargade jiggar, Ett par riktigt varma vantar att värma händer i och beteshängare till båten. På cityfiske inhandlades lite nya gamakatzukrokar och ny lina. Anders på cityfiske har alltid mycket att snacka om så där fastnar man lätt en timme eller två. Denna gången visade han mig en helt sjuk rulle från daiwa. Detta lilla mästerverk är lätt den sjukaste rulle jag hållit i min hand. Daiwa ITO monoblock.
Ett nytt bete har dock hittat sig in i samlingen. Ytterligare en Stampe Levithian som jag köpte av före detta betesbyggaren Birkan. Detta onoff bete känns ruggigt hett och kommer att hårdköras i kalmarsund.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)