Nya och nya squarepushern är en 08 så sådär ny är den väl inte. Det är två traderafynd och det är mina två favoritmodeller från Claes svartzonker Claesson. Squarepushern har jag stora förväntningar på för färgen är glödhet och jag vet att modellen leverar bra i alla lägen. Det har inte blivit nått fiske för mig än i höst. Att jobba som kock med över 200 arbetstimmar i månaden och samtidigt ha två små barn gör att tiden verkligen inte finns tid till hobbyn. Men nu på söndag trotsar jag tröttheten för då ska jag och Andreas ska ut och bända gädda. Jag går av mitt arbetspass 03:00 och senast 05:00 bör vi åka
Det blir en premiärtur med båten som har fått sig en rejäl facelift. Andreas har gjort ett jättejobb och slipat ner hela botten på båten och lagat och målat. Vi har sedan målat om reling, insida och luckor invändigt och utvändigt. Massor med små smarta uppdateringar är också gjorda. Jag har designat nya loggor som ska skickas iväg för att bli dekaler på båten. De blir stora och fläskiga. Dekalerna hinner inte bli klara till helgen men det skiter jag i för jag ska FISKA!Bilder på båtrenoveringen kommer inom kort.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)