Team Adrenalin: Frost nätter i Värmland! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Adrenalin: Frost nätter i Värmland!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Adrenalin: Frost nätter i Värmland!

Vi äntrar kullarna kring Värmlands djupa skogar och är på väg till Värmlands Rocka Billy kung med gäddblod i ådrorna Mr Elvis not Presley men nog så go Elvis Bok
    Vi hade 3 dagar framför oss och jag visste denna period när kalla nätter kommer kan vara väldigt svåra och jag hade rätt tyvärr…..
    Fredagen får vi någon gädda vi missar betydligt större attans det sved men shit vad kul vi hade har inte skrattat så mycket på länge. Härlig stämning i båten med Kristoffer, Jonas och Elvis. Elvis visar vägen med en lite finare gädda.

Vacker Värmlands gädda Stark som attans kan jag medella alltid kul med kamp.
    Vi fick kanske en 5 pikes denna dag.
    Lördag ny sjö klart vatten, men trögt fiske som f,,,,,n,,,, Jag letar mig fram så gott jag kan med båten på en sjö utan sjökort inte lätt. Elvis tappar denna dag en ca 8- 10 kg madame som ligger brevid båten och bara tittar på oss. Väldigt frustrerande då vi kämpar järnet!
    Kommer dock upp en någon mindre gädda men dom står i tungt tungt gräs så på med grova spinnerbait.

Vi tar ett par öl på kvällen och har super trevligt upp tidigt nästa dag ska det fiskas om möjligt ännu hårdare!
    Vi vaknar denna söndag ångest det är frost första frost natten för i år JIPPIE!!!!! ,,,,,, NOT!!!
    Denna dag blir trög *vi petar upp en och annan gädda men bara smått….
    Man blev inte direkt “all shook up” av fisket men av sällskapet vi hade en cruel hound dog i båten som höll stämningen på TOPP!
    TACK Elvis för boende och en super trevlig helg vi kommer gärna tillbaka då med hopp om bättre förhållanden för gäddans del.
    Elvis is leaving the building!
    /Jonas

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 242 visningar