Idag är det inte bara fredag och jag har slutat för dagen och redan kommit hem. 16:35 stövlade jag innanför dörren hemma, i brevlådan låg lite skräppost och ett kuvert som var väntat. Kliver in i mitt kök och slitet upp försändelsen. En McManus Tail från Ceasar Lures i färgen gädda tittar fram.
Ett bete som även det ska premiärfiskas på söndag på Värtan Cup. Som alltid kommer jag ha för mycket beten med mig… hehe.. Tänkte packa de utvalda betena imorgon. Blir ProLogicväskan istället för ryggsäcken som jag brukar använda. Samt att jag har planer på att ta med mig min beteshink. Ska bli skoj!
Caesar Lures besöker ni med fördel här:
Är du sugen på en egen McManus har han bland annat dessa till salu för prisvärda 230:-!!!
Den blåa är min favvo, ser galet grym ut.
Den översta är min fina gäddfärgade. Abborren är grym också, finfin finish!
Caesar Lures Crank. Ser lovande ut!! Två riktigt fina färgsättningar.
Finns mer på Mickes blogg. Klicka på Caesar Lures loggan ovan.
Här kommer bilder på mitt bete som kom idag, satte precis på krokarna.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Ett bete som även det ska premiärfiskas på söndag på Värtan Cup. Som alltid kommer jag ha för mycket beten med mig… hehe.. Tänkte packa de utvalda betena imorgon. Blir ProLogicväskan istället för ryggsäcken som jag brukar använda. Samt att jag har planer på att ta med mig min beteshink. Ska bli skoj!
Caesar Lures besöker ni med fördel här:
Är du sugen på en egen McManus har han bland annat dessa till salu för prisvärda 230:-!!!
Den blåa är min favvo, ser galet grym ut.
Den översta är min fina gäddfärgade. Abborren är grym också, finfin finish!
Caesar Lures Crank. Ser lovande ut!! Två riktigt fina färgsättningar.
Finns mer på Mickes blogg. Klicka på Caesar Lures loggan ovan.
Här kommer bilder på mitt bete som kom idag, satte precis på krokarna.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Kommentera