Robmaster: Ett litet snabbtest med min nya Gopro. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Robmaster: Ett litet snabbtest med min nya Gopro.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Robmaster: Ett litet snabbtest med min nya Gopro.

Förra veckan fick jag hem en Gopro kamera jag beställt det fullständiga namnet är “GoPro HD hero 2″ och är den senaste modellen av Gopro kameran.

Jag har tidigare testat en väns Gopro av en tidigare modell och den tyckte jag var kanon bra för det lilla formatet och storleken på den så bestämde mig för att skaffa mig en egen och såklart den senaste modellen.
    Körde ett litet pass efter jobbet idag och fick en liten Gös men tyvärr inte på film, såklart tog den innan kameran var på, Men efter den satte jag på den och då blev det såklart inget mer, Körde bara någon timme eller så till innan jag begav mig hemmåt.
    Men filmade lite iaf och just för att se kvaliten osv så länkar jag ett litet klipp. Filmen är inspelad i 960/30fps nått som är väldigt bramed kameran är ju såklart att den går nästan fästa överallt och är liten samt går att ställa in på olika kvalitet men mera. Filmen är inspelad utan fasta “stativ” första ligger den på “bänken” och på andra klippet har jag fäst huvudfästet runt några spöhållare på pulpeten.
    Väsnas lite gör det med efter som det vibrerar när den sitter mellan spöhållarna.
    Kommer köra några pass i helgen så förhoppningsvis blir det lite material till en snutt som ni kan njuta av kanske på måndag
    Det medföljandel vattentäta huset sitter på och som sagt lite missljud å vibrationer.
    Och kolla i 1080!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    www.Robmaster.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 261 visningar