Team i.T.T: I väntan på motorreparation! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team i.T.T: I väntan på motorreparation!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team i.T.T: I väntan på motorreparation!

Större delen av min semester har regnat bort, jag har även arbetat en hel del vilket har resulterat i att jag inte har kommit ut så mycket på sjön som man kan önska..
    Den senaste veckan bjöd vädergudarna på fint och lungt väder så varför inte fiska? Nä, powertimmern på Yamahan strejkar (repor i cylindern)….vilket betyder reparation – kul! Som grädden på moset (eller vad det nu heter) så arrangerar jag även en göstävling på fredag och det ser ganska*dystert ut för mitt eget deltagande…får sitta och fila krokar istället.. Ja ja, motorn är snart fixad och man kan åter trolla lite gös.
    Jag anmälde vårt Team till Värtan Cup igår! Från och med i år ska tävlingen redan gå i September! Upplever själv att gäddfisket är bättre under September månad just på Värtan. Jag tror att det kommer* komma upp mer fisk i och med detta! Vi har en del nya heta beten som*vi ska nöta på under*tävlingen…får se om*det återigen kan hjälpa oss*till en*placering på pallen även detta år? /Micke

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 801 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 259 visningar