Team Odyssey: Korda Ntrap recension - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Odyssey: Korda Ntrap recension

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Odyssey: Korda Ntrap recension

Korda Ntrap soft
    Detta riggmaterial har jag nu testat i ett års tid, använder mig nu av detta material till 90% av mina riggar. I början var jag skeptisk till Kordas nyhet då jag tidigare använt Hybrid Soft som mer än en gång gick av på mitten under drillning av fisk innan jag började med ”riktiga kombi-riggar”. Men latmasken gjorde att jag köpte en spole Ntrap för att testa, tro det eller ej men jag har inte haft ett enda problem med Ntrap under tiden jag använt den. Den är lagom styv för att hålla betet utsträckt från sänket, om man använder balanserade beten eller pop’ups. Men mjuk nog att fiska med på mjuka bottnar. Coatingen är lätt att strippa vilket underlättar arbetet med den, dess matta yta ger inga reflektioner vilket kan vara en fördel i klart vatten. Man kan knyta Figure of eight knutar utan problem i Ntrap vilket underlättar mitt fiske.
    Färger: Silt, Weedy Green, Gravel Brown
    Brottstyrka: 30lb, 20lb, 15lb
    Plus: Passar de flesta bottenförhållanden, Matt yta, Slitstark, Bra coating, Sjunker som en sten, Bra knutstyrka
    Minus: Dess föregångare Hybrid Soft som gjorde att jag var osäker på dess hållbarhet i början.
    Betyg: 4.8/5
    // Adam “Mini-Mu” Sundman

Postat i:utrustning Tagged: Carp, Carp blog, Carp fishing, figure of eight, Karp, Karp fiske, Korda, Korda Ntrap, Rigs, weedy

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://sundman.wordpress.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 264 visningar