Hej på er läsare. Som ni säkert har märkt så har det vart dött på sidan ett tag. Men jag har inte slutat blogga, bara mycket annat på schemat. Har endast lagt 2 pass sedan maj månad. Första passet varade i 3 timmar sen fick jag åka hem med matförgiftning tack vare en sallad från pressbyrån. Det andra passet gick sådär, för mycket liv och rörelse tack vare en enligt mig oseriös fiskare. Sprit och fylla hör inte hemma när man fiskar det ska inte ta över 1min och 20s (jag klockade för det var inte första runnet) för att komma till spöt vid ett run när man är i bivvyt sovandes eller vaken. Likaså radion på max volym. Tillräckligt sagt om det så jag inte trampar någon på tårna…
Kommer flytta till Stockholm i September och vill gära få kontakt med någon karpbiten som jag kan fiska med. Annars får prylarna hamna på hyllan tills jag har löst allt. Har planerat in ett pass nu i slutet på juli och då ska det komma en uppdatering så ni har något kul att läsa. Funderar även på att göra lite rig-guider bla.**Jonny Mac Rig eller Multi-rig som den också kallas. En utmärkt rig som jag använt mig av ett tag nu.*
Bara att slänga iväg ett mail till mig om det är något som ni vill att jag skriver om nu när jag inte har annat att skriva om. Kan vara guider eller recensioner eller bara vanliga frågor.
Bifogar ett par sommriga bilder och en från början av mitt karpfiske
// Adam “Mini-Mu” Sundman
Postat i:Karp Tagged: Carp, Carp blog, Carp fishing, Karp, Karp fiske, Photo
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Kommer flytta till Stockholm i September och vill gära få kontakt med någon karpbiten som jag kan fiska med. Annars får prylarna hamna på hyllan tills jag har löst allt. Har planerat in ett pass nu i slutet på juli och då ska det komma en uppdatering så ni har något kul att läsa. Funderar även på att göra lite rig-guider bla.**Jonny Mac Rig eller Multi-rig som den också kallas. En utmärkt rig som jag använt mig av ett tag nu.*
Bara att slänga iväg ett mail till mig om det är något som ni vill att jag skriver om nu när jag inte har annat att skriva om. Kan vara guider eller recensioner eller bara vanliga frågor.
Bifogar ett par sommriga bilder och en från början av mitt karpfiske
// Adam “Mini-Mu” Sundman
Postat i:Karp Tagged: Carp, Carp blog, Carp fishing, Karp, Karp fiske, Photo
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)