Idag var det som vanligt taggat till topp kanske jag trigga Simon lite mer eftersom han påstod han var trött efter gårdagen !
Jag hör rådhuset vid tolv och droppar jiggen på första kastet så får jag hugg, Tokigt glad och ensam så försöker jag fota firren
Ett par kast senare kommer Fredrik Nygren och hälsar och så klart så tar första kastet!
Simon och jag blir övergivna en stund och plockar ett dubbel hugg smått men dubbel hugg är ett dubbel hugg !
Tips ifrån folk och folk kommer när man står vid ån så klart, Denne grabb skickar mej rätt in i ett hugg på första försök
På väg hem möter jag Fredrik och Niklas då precis Fredrik får denne på kroken !
Grym gös jakt både Storsjön bjöd på sig själv och Gavlån !
Tänkte skicka ut ett tack men vad gör det? Fiskeredskaps killarna vet att dom hjälper !
Ett kollage ifrån dagen/morgonen ser knappt så nu ska jag sova!
Mvh Thomas Karlström
Skitfiske!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Jag hör rådhuset vid tolv och droppar jiggen på första kastet så får jag hugg, Tokigt glad och ensam så försöker jag fota firren
Ett par kast senare kommer Fredrik Nygren och hälsar och så klart så tar första kastet!
Simon och jag blir övergivna en stund och plockar ett dubbel hugg smått men dubbel hugg är ett dubbel hugg !
Tips ifrån folk och folk kommer när man står vid ån så klart, Denne grabb skickar mej rätt in i ett hugg på första försök
På väg hem möter jag Fredrik och Niklas då precis Fredrik får denne på kroken !
Grym gös jakt både Storsjön bjöd på sig själv och Gavlån !
Tänkte skicka ut ett tack men vad gör det? Fiskeredskaps killarna vet att dom hjälper !
Ett kollage ifrån dagen/morgonen ser knappt så nu ska jag sova!
Mvh Thomas Karlström
Skitfiske!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)