[IMG]http://1.bp.blogspot.com/-***jirU4FH8/T9Zh4_7O_eI/AAAAAAAACt8/bcuNZElP6F0/s640/bilde+(13).JPG[/IMG]
Endelig skulle det altså skje! Å få en gjedde over ti kilo i Steinsfjorden har inntil i dag virket som en umulig oppgave, Jeg har vært så nær, så nær opptil flere ganger, men likevel har jeg ennå ikke lykkes med å få en ordentlig gris på dorging.
Dagen i dag startet som en hvilken som helst annen dag,bortsett fra at agnfisken var totalt fraværende på ekkoloddet. Vi kjørte vel i 2 timer før vi fant noen kladder med byttefisk. Bestemte oss for å ta noen runder i området, og det skulle vise seg å belønne seg. Hadde 3 utløsninger (trolling altså) men kroket ingen av fiskene. Men så smalt det, og den satt! Kjente fort at dette var noe helt utenom det vanlige. Den hadde noen voldsomme headshakes, og 10+ ble flittig nevnt. Vel framme ved båten gikk jeg nesten i dørken.
1
En fantastisk flott madam! Det er så deilig, så deilig!! Denne er den mest prestisjefulle fisken jeg har fått. Det slår alt annet jeg har opplevd..
Det beviser vel egentlig bare at man må ha nok stangtimer og for guds skyld ikke miste motet selv om det kan virke håpløst til tider! Det var en helt utrolig følelse å endelig kunne lande fisken jeg så lenge har jaktet på! Fisken ble tatt av Steinar i 2010, da veide den 11800 gram og målte 118 cm. nok ett rungende hurra for Catch and release!!
Takk til Glenn for helige bilder og for at du tok over kontrollen da jeg freaka fullstendig ut. Men det er faen ikke noe synd på deg, du har fremdeles større gjedde på dorging i steins enn meg, hehehe
AAAAAAAAAAHHHHHH!!!!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)