gavleoring: Kvälls hugget - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gavleoring: Kvälls hugget

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• gavleoring: Kvälls hugget

Idag for jag och min goe vän Simon ut på sjön och tänkte prova lite trolling. Gick ju lite sådär men fick prova på det härliga tricket att sänka farten med en stor blå påse med en gul logga på handtaget. Vi kroka på den blå påsen med gul logga och skicka ner den i vattnet funka riktigt bra. Kul med lite "Hemma knep"

Tvingen som ekolodet skulle sättas fast med var kvarglömt någonstans så första halvan av passet fick den som styrde hålla ner lodet i vattnet också kul tills vi hitta lite skruv och mutter så vi kunde sätta fast det !

När hoppet gick ur en och envisheten var segrande så tänkte vi ta en sista sväng om runt en grynna, Medan jag får lite gnäll över mitt styrande för det blev grunt så PANGSMACK så smöll det på mitt spö !

Vi drog en svänga till i hopp om mer fisk, samma runda samma spot så smackpang snor jag åt mig en till gädda i ungefär samma storlek !

Vi besluta om oss att vända hem men med grejerna i fortfarande. Ett sista vik på mitt spö och upp kommer denna vackra Gös som fick bli avslutet på en skön kväll.

På vägen hem så ser vi både rådjur och en räv och när vi snurra in i stan så möttes vi utav ett gäng student flak. Det var kul!

Mvh Thomas Karlström

Godnatt och Skitfiske helg på er !

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 263 visningar