Minnatur: Kasta dig ut handlöst, övervinn din rädsla!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Minnatur: Kasta dig ut handlöst, övervinn din rädsla!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Minnatur: Kasta dig ut handlöst, övervinn din rädsla!!!

De senaste inläggen jag gjort här på utsidan kan möjligen kännas som om de trippar på gränsen till friluftsliv... Men äventyr det är de i allra högsta grad.
    "Benen hängde över kanten, mellan mig och marken var det 4000 meter, 50 sekunder fritt fall, 7 minuter glidflyg... hjärtat slog hårt i bröstet när jag föll ut genom flygplansdörrhålet... sedan slutade det slå på ett par sekunder ..."
    Det går att bryta vilka mentala spärrar som helst.

Jag förärades av mina vänner att dröpligt ryckas ut på en Svensexa den 17 maj 2012. Då jag står i begrepp att gå och gifta mig i början av juni blev resultatet föga otippat... En äventyrssexa. Morgonen började med att jag skulle packa mina fiskegrejer och sticka iväg på en egentidstrapats, det var vad jag bestämde mig för tidigt den morgonen. Min "blivande" valde då att förhala min avfärd ordentligt. Efter tillräckligt många dumma grejer av henne lyckades mina vänner fånga mig innan jag kommit iväg. Min kära bannade mig något för alla mina kreativa lösningar och snabba beslut. Förmiddagen ägnades sedemera åt ett rykande rally i Go Carthallen där jag gick ut som segrare till allas sorg. (utom min egen förstås.) Då detta är bland det roligaste jag vet vet visste min glädje inga gränser. Jag tjoade och var lycklig. Jag lyckades kläcka ur mig "Hur skall ni bräcka det här ...

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 261 visningar