SussisSymfoni: Framför kameran! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SussisSymfoni: Framför kameran!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• SussisSymfoni: Framför kameran!

För det mesta gillar jag ju att befinna mig bakom kameran och ta bilder själv, men när det var fotokurs fick man snällt agera objekt ur alla möjliga vinklar och situationer.

Bara detta med att stå och kasta och kasta och kasta, var inte lätt då kastvindarna kom och gick. Försökte med mitt lätta spö och ute i tafsen satt en tung fluga och i den en upphängare.. Nä, har får jag allt jobba med snyggare linbågar framöver!!  Men jag gjorde mitt bästa och Felix tog nog en hel del bilder där han skulle försöka få med ljuset och linan..

Denna bilden blev väldigt mysig! Utvadad i Strandgölen väldigt tidigt på morgonen och med dimman runt om kring..

Då fisken högg var Felix någon annan stans men Janne Dippe fanns där emot i närheten och fick till några bilder på en drillande Sussi..

Äntligen en fisk i håven och möjlighet för fotograferna att ta lite fiskbilder!!

Är själv så trött på de “vanliga” poseringsbilderna där man håller upp en fisk och tar på sig storleendet inför kameran så det är kul att få se sådana här bilder istället..

Det är som sagt inte alltid som det är nödvändigt att fångstkvinnan eller fångstmannen måste vara med på bild med ett leende ansikte, eller hur!?

Tack Felix och Janne för era fina bilder!!
    Kram till er båda!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    [FONT=Book Antiqua]Fiskande Fjälla [/FONT]
    http://www.fisheco.se/blogg/sussissymfoni/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 808 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 269 visningar