EPfiske: Tips: Vattentät digitalkamera AW100 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

EPfiske: Tips: Vattentät digitalkamera AW100

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• EPfiske: Tips: Vattentät digitalkamera AW100

Jag investerade nyligen i en ny lekkamrat, en digitalkamera! Nämligen Nikons nya Aw100.

Lite info:
    • *Stöttålig upp till 1 meter (du behöver kanske inte fläska den i betonggolvet för att kontrollera dock)
    • Vattentät ner till 10m – helt grymt om du vill bevisa för svärfar att du faktiskt harpunerade en marulk i förrgår.
    • Tål -10°C
    • 16 megapixels kamera
    • Filmar FULL-HD 1080, har inbyggd lampa för nattfisket.
    • Inbyggd GPS, elektronisk kompass och världskarta- Vart fasiken låg det där harrboet egentligen?

Passar perfekt för mitt fiske, är man själv ute så kan man även passa på och investera i ett stativ.

Perfekt om du, lika som jag:
    • För många gånger har blivit lite svettig när man vevat med mobilen då man stått i en båt.
    • Krypit runt i skogen på jakt efter den idealiska bäcken med bäcköring och tappat fokus för att man funderat på mobilens skick.
    • Har en tendens att dyka ner i myrhål

Om du tappar mobilen när du står i båten då? Då spelar det ingen roll hur många meter vattentät den är, nisse! -Jodu, likt en enkelbeckasin ligger jag ett steg före och har redan garderat mig med en flytmojäng:

Kameran kostar strax över 2000-lappen att köpa. Har även köpt mig ett 16 gb minneskort för att kunna filma en del om man så vill det.

Lägger ut några exempel på hur kamerans videoresultat blir! Kom ihåg att växla på bästa kvalitet för att ge kameran rättvisa.
    Rekommenderas!!

/Emil

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic Följ oss gärna även på Facebook!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 780 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 240 visningar