Lurehunter: var är gäddorna? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lurehunter: var är gäddorna?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lurehunter: var är gäddorna?

Var är gäddorna??? Jag har fiskat nästan varje dag 1-2timmar utan att få en enda gädda. Du kanske leker? Jag har inte bloggat då alltid gick åt att vaba och fixa mina nya beten. Nu är det några lager lack kvar. Jagförstår varför handgjorda kostar så mycket. Material kan man räkna med cirka50kr, och timmarna man lägger på att ta fram och sälja blir en väldigt dåligtimlön faktiskt. Efter att jag insåg igår att lacken inte kommer att räcka sågjorde jag en beställning strax före kl.17:00 från Lundgrens och paketet kom med posten idag! Vilkentopp service! Jag måste säga att alla gånger jag har handlat där så gick detbra och om det fattades nåt så ringde de och frågade vad jag ville göra. Jag beställerdärifrån för att jag inte använder mängder av betesbygge grejer och priserna ärrimliga om inte billiga. Nog om dem.
    Igår har jag fiskat och efter en timme gick jag till bilen. Närjag packar in ser jag en ung kille som går förbi med jerkspö och jag frågarhonom om han har fått nått. Han svarar” Nej, men jag har tappat en ENORMgädda! Hans käft alltså!!!
    Läs mer »

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://lurehunter.blogspot.com

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 808 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 271 visningar