Mangotsson: John Roberts barbel front rests - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mangotsson: John Roberts barbel front rests

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Mangotsson: John Roberts barbel front rests

I och med att jag började specimenfiska igen så smått så har en hel del prylar inhandlats som så klart måste testas och berättas om. En av dessa saker som jag gillar är en ganska enkel produkt som de flesta av oss använder flitigt under fisket. En spöklyka att ha spöet i när man bottenmetar eller flötmetar. Jag köpte ett gäng John Roberts barbel front rests och precis som alla andra klykor fyller de sitt syfte. Jag tycker dock att dessa är strået vassare än en hel del alternativ på marknaden.

John Roberts klykan har en högre sida som fungerar bra om man fiskar i sidled då den hindrar spöet från att slitas ur klykan. Den andra sidan är lägre vilket gör snabba krokningar i sidled möjliga. Jag har använt dessa flitigt under våren och de har fungerat fint till fiske i de blåsigaste tänkbara förhållandena. Detta är helt klart en produkt jag kan rekommendera och för den mer extreme tackle tarten så finns dessa även i självlysande plast.
    Produkter från John Roberts finner du på www.sportfiskecenter.nu

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 263 visningar