Ska börja med att lägga upp lite bilder från sommaren och hösten 2011.

Denna bild tog jag förra hösten, sjön ni ser heter Lisjön och det var där det vart mest fiskat under förra året, just denna dagen jag knäppte bilden fick varken jag eller min vän en ända gädda. Men vad gjorde det en så vacker och varm höst kväll.
Lisjön har en hög kvantitet med gädda, mört och abborre finns även lite lake om man vill fiska det.

Jag har alltid fiskat mycket ända sedan jag vart väldigt liten, men det var nog inte förens förra året jag verkligen började att på riktigt så att säga helt målinriktat fiskat för att fånga en gädda över tio kilo.
På bilden ovan är det jag med mitt nuvarande PB på 6500g inte nått mitt mål än med andra ord.

Denna gädda har min kompanjon Robban dragit upp, tyvärr hade vi inte vågen med oss den dagen men den är aningen tyngre än mitt PB.
ÃDenna bild tog jag förra hösten, sjön ni ser heter Lisjön och det var där det vart mest fiskat under förra Ã¥ret, just denna dagen jag knäppte bilden fick varken jag eller min vän en ända gädda. Men vad gjorde det en sÃ¥ vacker och varm höst kväll.
Lisjön har en hög kvantitet med gädda, mört och abborre finns även lite lake om man vill fiska det.
Jag har alltid fiskat mycket ända sedan jag vart väldigt liten, men det var nog inte förens förra året jag verkligen började att på riktigt så att säga helt målinriktat fiskat för att fånga en gädda över tio kilo.
På bilden ovan är det jag med mitt nuvarande PB på 6500g inte nått mitt mål än med andra ord.
Denna gädda har min kompanjon Robban dragit upp, tyvärr hade vi inte vågen med oss den dagen men den är aningen tyngre än mitt PB.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)