Följande inlägg är tagit ifrån David Axelssons blogg:
*
[FONT=monospace]Det blev en hård dag igår drf inget blogginlägg när jag kom hem,[/FONT][FONT=monospace][/FONT][FONT=monospace]Vi startade hemifrån kl halv 7 halvvägs på vägen mötte vi upp Emil och Patrik sen mot sundet.[/FONT][FONT=monospace][/FONT][FONT=monospace]snabbt ut i båtarna och premiären kunde påbörjas, de dröjde ca en timme så hör jag ett glädjeskrik från emils båt kort därefter kommer de en bild på mobilen där de stod 7+ 101cm fan så gott! Sen kommer telefonsamtalet dock stod de calleballe -kalmar innan jag svarade:Viking pikers är på gång nu ska vi visa hur kalmarbröderna fiskar sa han.[/FONT][FONT=monospace][/FONT][FONT=monospace]Efter en stund så tar jag en mindre gädda runt 3,5kg ca men fiskarna var tröga och hade mycket mask på sig , de blåste en heldel och solen stekte på näsan.[/FONT][FONT=monospace][/FONT][FONT=monospace]Jag fick en com radio från humle och dumle och den var inte tyst en minut hahaha mycket skitsnack i den och ett bra komplement när man fiskar, både resultat och skönsång hördes i radion hahaha. Viking pikers (humle och dumle) plockade 2 fiskar runt 2-4kg[/FONT][FONT=monospace].[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
*
[FONT=monospace]Det blev en hård dag igår drf inget blogginlägg när jag kom hem,[/FONT][FONT=monospace][/FONT][FONT=monospace]Vi startade hemifrån kl halv 7 halvvägs på vägen mötte vi upp Emil och Patrik sen mot sundet.[/FONT][FONT=monospace][/FONT][FONT=monospace]snabbt ut i båtarna och premiären kunde påbörjas, de dröjde ca en timme så hör jag ett glädjeskrik från emils båt kort därefter kommer de en bild på mobilen där de stod 7+ 101cm fan så gott! Sen kommer telefonsamtalet dock stod de calleballe -kalmar innan jag svarade:Viking pikers är på gång nu ska vi visa hur kalmarbröderna fiskar sa han.[/FONT][FONT=monospace][/FONT][FONT=monospace]Efter en stund så tar jag en mindre gädda runt 3,5kg ca men fiskarna var tröga och hade mycket mask på sig , de blåste en heldel och solen stekte på näsan.[/FONT][FONT=monospace][/FONT][FONT=monospace]Jag fick en com radio från humle och dumle och den var inte tyst en minut hahaha mycket skitsnack i den och ett bra komplement när man fiskar, både resultat och skönsång hördes i radion hahaha. Viking pikers (humle och dumle) plockade 2 fiskar runt 2-4kg[/FONT][FONT=monospace].[/FONT]
*
[FONT=monospace]
[/FONT]
[/FONT]
[FONT=Georgia]En paus på en ö för att käka och steka lite.[/FONT] |
[FONT=Georgia]Viking Pikers mot nya mål[/FONT] |
[FONT=Georgia]Humle och Dumle[/FONT] |
[FONT=Georgia]Dom är lite snåla så elmotorn användes flitigt [/FONT] [FONT=Georgia]även com radion [/FONT] |
[FONT=Georgia]Min båtkamrat henke (elvis)[/FONT] |
[FONT=Georgia]Henke (elvis) hade köpt nytt spö och nya rulle[/FONT] [FONT=Georgia] som invigdes, riktigt fina prylar och han är helnöjd![/FONT] |
[FONT=Georgia]Min båt ryds 425r (ligger på blocket)[/FONT] |
[FONT=Georgia]Humle och Dumles finnmaster 506, riktigt trevlig fiskeskuta, [/FONT] [FONT=Georgia]dom håller på med ett projekt, mer om de kan ni läsa [/FONT] [FONT=Georgia]framöver på deras blogg.[/FONT] |
[FONT=Georgia]Lunch dags på en ö, vindstilla och massa fiskesnack![/FONT] |
[FONT=Georgia]Emil med sin gädda.[/FONT] |
*
[FONT=Georgia][/FONT]
[FONT=Georgia]Tack för en trevlig premiärtur på sjön grabbar![/FONT]
[FONT=Georgia]imån tar jag en tur till och jag hoppas på lite bättre resultat.[/FONT]
[FONT=Georgia]Uppdatering sker på kvällen .[/FONT]
[FONT=Georgia][/FONT]
[FONT=Georgia]{jcomments on}
[/FONT]
[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)