Medlem i Sportfiskarna? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Medlem i Sportfiskarna?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Medlem i Sportfiskarna?

Det är lite intressant att få reda på hur många på detta forum som är medlemmar i Sportfiskarna. För de som undrar så är Sportfiskarna det förbund som sett till att vi kan fiska gratis i Östersjön och i Sveriges fem största sjöar. De gör dessutom ett jättearbete för att påvisa för politiker att sportfiske omsätter långt mer skattepengar än yrkesfiskare och fritidsnätfiskare tillsammans.
    Jag har klippt ur en bit från www.sportfiskarna.se för att underlätta medlemskap: Så här gör du för att bli medlem:
    Betala in medlemsavgiften på Sportfiskarnas Pg nr 45 07 14-1. Spara kvittot - det gäller som medlemsbevis till dess att Du får medlemskortet. Det går också bra att betala via internetbank.
    Följande ska anges på din inbetalning: Namn, adress, telefonnummer och personnummer. E-post är frivillig uppgift.

Vid familjemedlemskap MÅSTE ni ange namn och personnummer på samtliga familjemedlemmar.

Avgifter för:
    Senior 175 kr
    Junior 95 kr (upp till och med 19 år)
    Familj 350 kr (högst 2 vuxna + barn, samtliga skrivna på samma adress).

Fundera på om den relativt futtiga summan kan var värd fördelen till ett fortsatt fritt handredskapsfiske.
    54
    Jag är individuellt ansluten till Sportfiskarna
    35,19%
    19
    Jag är klubbansluten till Sportfiskarna
    22,22%
    12
    Jag är inte med i Sportfiskarna. Vi behöver ig
    42,59%
    23
    Senast ändrad av KG?; 2004-04-26, 09:33.

Vi behöver ig? ig är danska för inte va?
    /Lazinko

Kommentera

Jag är med där också!
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Det blev för långt för röstningen, men tanken var att det skulle stå: "Jag är inte med i Sportfiskarna, vi behöver ingen som bevakar våra intressen gentemot yrkesfiskare och nätfritidsfiskare".
        Senast ändrad av KG?; 2004-04-24, 23:19.

Kommentera

Jag är med
          Mvh

Kommentera

självklart är man med

Kommentera

Jag är med..

Höhö
              Bifogade filer

Kommentera

man tjänar även pengar på att vara med där. 15% i nästan alla butiker får man... vem köper inte grejer för 1000+ per år?

Kommentera

jag är med,
                  Tube for life

Kommentera

Originally posted by KG?
                    Det blev för långt för röstningen, men tanken var att det skulle stå: "Jag är inte med i Sportfiskarna, vi behöver ingen som bevakar våra intressen gentemot yrkesfiskare och nätfritidsfiskare".
                    Jag förstår att meningen med den här rubriken är att försöka påverka folk att gå med i sportfiskarna. Jag tycker det är ett kanon initiativ.

MEN, en poll ska inte se ut så där. Alla typer av poller ska vara någorlunda opartiska i sitt utförande. Så här ser din ut:

Gör du så här eller så här?

1. Ja, jag är en bra männsika, som är väldigt snäll.
                    2. Nej, jag är en elak människa som tycker om att slå andra.

Nästa gång, prova.

1. Ja.
                    2.Nej.

För övrigt håller jag med dig. Sportfiskare är bland de sämsta grupper som finns på att få sina röster hörda och att vara med i sportfiskarna är ett litet steg i rätt riktning.

Är själv inte medlem nu. Det borde jag vara! Ska gå med igen när jag flyttar hem igen.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X