Dart's Hard-lock funkar prima, bra egenskap också att man kan sära på beteslåset och lekandet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad använder du för beteslås?
Collapse
X
-
Tycker att Berkley Crosslock och som Da_Moose är inne på Stamina's Coastlock beteslås är ok. Staylock beteslåset tycker jag är riktigt jäkla dåligt då jag böjt sönder 2st under enbart 2 månader, ett vid bottennapp och ett på gädda.
Det hittills bästa och enda beteslåset som jag tycker är riktigt bra är Roscoe.
Kommentera
-
Använder oftast Berkley Crosslock. Har aldrig haft nö problem med dom.
-----------------------------
Besök gärna min blogg! www.teamfoogde.blogspot.com
-----------------------------
Sävenfors Vattenbruksskola. www.savenfors.nu
Kommentera
-
-
Ursprungligen postat av Jester Burk II Visa inläggBerkley crosslocks och Patriot crosslocks i olika storlekar.Rapalas beteslås ska man undvika,tappade en Salmo Slider då haken öppnades av sig själv.Menar den modellen som är likadan i båda ändarna.
låsen ja köper är andra sorters rapala, från en annan serie typ
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MastaPike Visa inläggTycker att Berkley Crosslock och som Da_Moose är inne på Stamina's Coastlock beteslås är ok. Staylock beteslåset tycker jag är riktigt jäkla dåligt då jag böjt sönder 2st under enbart 2 månader, ett vid bottennapp och ett på gädda.
Det hittills bästa och enda beteslåset som jag tycker är riktigt bra är Roscoe.
testade ett lås, med 120lb FC tafs o tafsen gick före låset
kullager lekanden va helt utdraget men låset såg ut som nytt, har haft samma tafs i ett halvår nu och låset har precies börjat kännas lite gammalt så jag ska byta
Kommentera
-
Ursprungligen postat av GbgRobin Visa inläggDart's Hard-lock funkar prima, bra egenskap också att man kan sära på beteslåset och lekandet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av 7Ur5b67rDom med tre färiska rullager å ett kullager , dem är stay-lok
du menar dessa?
ser fina ut men jag kör hällre stringease riktiga, storlek 4 tar 200lb inte 150 som sampo
kanske testar dessa när jag inte har några stringease kvar, har just nu 10st oanvända
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera