Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

hej .regal i vårby går fetbort .spelar ingen roll för hur mycket du handlar för .för att få rabatt,så måste du vara sportfiskekändis från tv4.de klarar inte ens ge rabatt,om notan är 204kr så är det 204kr inte 200kr som blir notan i vilken annan affär som helst!
    Senast ändrad av fajsen; 2009-09-03, 21:18.

Kommentera

det finns många fina butiker, med bra personal och att gå runt i fiske butiker var en hobby för mig, fast jag har minskat antal besök den sista tiden. jag gillade många butiker: Sporting, Outdoor Extreme(Örebro), Lundgrens, och det finns många butiker, men jag tror att jag gillar mest att gå runt hos Göranssportfiske, speciellt i den nya butiken! han har det mesta som man behöver, schysst attityd, bra personal, och bra priser.
      sen är det köp o sälj här i Fiske snack, här kan man göra fynd ibland.
      http://lurehunter.blogspot.com

Kommentera

Mugge, den lilla affären med fiske/inredning heter Arvika Fiskecenter. Som du säger, inte så stort utbud men ett härligt personligt bemötande. Men är ni i trakterna runt Arvika, besök Pers fiske i Ottebol! Håller till hemma i ett utbyggt garage. Tillverkar och lackar mkt skedar och pilkar. Bygger egna spön etc. Här kan man snacka om atmosfär! Mkt rörigt, väldigt trevlig och...väldigt billigt!
        Brukar annars handla en del över nätet och där måste jag säga att trumman.com är bra. Orsa Fiskecenter med Per-Åke Ståbis är oxå vettig, med bra priser. Ym´s fiske är även de kanon! Listan blir ju lång så jag ger mig här.
        Mvh Micke

Kommentera

Ursprungligen postat av Sturgeon Visa inlägg
          Har inte varit på EL GE på nästan ett år. Har det uppdaterat personalen och butiken sedan dess??? I så fall är det värt ett besök snarast!
          Nope, samma skit som alltid
          Bloggen | Portfolio

Kommentera

Det finns väldigt många bra butiker med varierande utbud. Har själv fastnat för Berras i Gävle. Väldigt trevlig personal, det som inte finns hemma fixas hem på stubben, kunnig personal som ALLTID är mycket hjälpsamma och sen att de har bra priser som grädde på moset.

Kommentera

Vill kanske inte påstå att Sportfiskegiganten i Malmö är Sveriges bästa butik men grym service i alla fall. Gick in där häromdagen med ett brutet spö. Spöet gick mitt av när jag hade fisk på, en torsk på 1 kg! Så det var egentligen inget konstigt. Jag letade febrilt efter kvittot och var berädd att strida för min rätt till ett nytt spö.

Går in i butiken visar mitt spö...han tar nederdelen skriver upp beteckningen och meddelar att han ringer så fort de fått in ett nytt, borde gå på mindre än en vecka. Riktigt skönt att slippa bli ifrågasatt, han frågade inte ens efter kvittot!

Sånt uppskattas!

Kommentera

Ursprungligen postat av lex Visa inlägg
                Håller absolut inte med om att Snäjk är ens bra. Har nästan inga bra grejer till mete. Är dock några månader sedan jag senast var där. I vintras letade jag efter enkla tripods som man kan ha vid ismete, fanns inte på Snäjk men väl i Trollhättan (in någon liten skum fiskebutik). De har inga vettiga havsöringsdrag, jerkbaits etc heller. Däremot har de rätt bra utbud på outdoor-kläder och annat vildmarkstjafs.

Nä, tackar vet jag Sportfiskegiganten i M-Ö, idel bra grejer, bra utbud av jerks, mete, havsfiske. Deras flugfiskeutbud lämnar iofs mer att önska. Flugfiske är det flyfishing master, också i M-Ö, som gäller.
                Tråkigt att du inte hittade några metprylar på Skitbutiken i VBG men väl i den goa lilla butiken i THN. Den heter Sportfiskeshopen för övrigt och jag kan bara säga få vet så mycket om fiske generellt som herr Inge och grabben Jonas som äger butiken. Och få som prylnasar är lika duktiga på fiske i praktiken. Å det epitetet kan inte ges de flesta sportfiskebutiker och jag har besökt en hel del från norr till söder. Det är mest skitprylar som ska krängas för att hjulen ska snurra runt. Det finns inget annat land i världen, med undantag för vår söte-lillebror, där det kramas ut lika hutlösa priser för fiskeprylar av någorlunda kvalitet som i bananrepubliken. Åker du innanför tullarna i kungliga huvfudstaden så är det bäst att ta ut pensionpengarna eller sälja röv... nere på norrmalm om du ska få med dig ett par burkar maggots hem.
                Nej, är du smart så följen eder en föregående apostels mycket intelligenta kommentar. Den bästa butiken är the endless world wide web.
                sigpic

Kommentera

jag tycker sportfiskegiganten i malmö extrem duktiga och trevlig personal

Kommentera

sportfiskecenter kalmar :d

Kommentera

Ursprungligen postat av letsgofishingtoday Visa inlägg
                      Och få som prylnasar är lika duktiga på fiske i praktiken. Å det epitetet kan inte ges de flesta sportfiskebutiker och jag har besökt en hel del från norr till söder. Det är mest skitprylar som ska krängas för att hjulen ska snurra runt. Det finns inget annat land i världen, med undantag för vår söte-lillebror, där det kramas ut lika hutlösa priser för fiskeprylar av någorlunda kvalitet som i bananrepubliken. Åker du innanför tullarna i kungliga huvfudstaden så är det bäst att ta ut pensionpengarna eller sälja röv... nere på norrmalm om du ska få med dig ett par burkar maggots hem.
                      Nej, är du smart så följen eder en föregående apostels mycket intelligenta kommentar. Den bästa butiken är the endless world wide web.

O som du nämner, ibland undrar man om dom har fiskat själva ngn.
                      Senast ändrad av carter; 2009-10-03, 20:49.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X