Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

va för första gången på snäjk i vänersborg. riktigt nöjd med mitt besök. bra och trevlig personal. så på min lista står.
    1, snäjk
    2, olssons i tibro

Kommentera

SAMEO - Flugor.se

Rätt överlägsna! Men man måste gilla flugfiske för att förstå det.

MVH

Kommentera

Itackel Och Lundgrens

Kommentera

Snäjk är riktigt bra

Kommentera

EL-GE i skövde. Väldigt hjälpsamma och kunniga. Samt att de ligger vägg i vägh med en blomsterhandel så man kan köpa en gåva till damen för att mörka att man öagt massa pengar på fiskeprylar.

Kommentera

1. Lundgrens
              2. Sporting (Attitude Baits)
              3. Söder Sportfiske

Kommentera

Sportfiskebolaget i Hässleholm, ska snart bege mig till Sportfiskegiganten i Malmö, hört mycket gott om dem.
                Besök gärna min blogg, Fiskebröder i söder

http://www.fishbrain.com/Carlsson
                http://www.ichtys.se

Kommentera

Förra året så fick jag så jävla bra service av Wittlock i halmstad och dom har ALLT.. eller kanske hadde för i år har allt bara varit skit. Jag köpte ett spö och rulle i januari sista spolen kom innan semestern. Förra året köpte jag massor av flugbindningsgrejjor från dom och det gick kalas men i år..så kommer nått fjutt och jag beställde för tusenlappar och i beställningen sa jag till jag skall till norrland.. finns inte något maila eller ring så går jag till någon annan för jag måste ha detta. Men inte då en vecka innan jag skall iväg då kommer det saker för någon hundring och inget hörde jag av dom. Synd på den bästa butiken i sverige..Wildmarksshoppen i luleå var riktigt fin men inga flugbindningsgrejor på nätet synd

Kommentera

om en butik är bra eller dålig hänger väl inte bara på priset! och by the way så brukar jag få rabatt där.

Ursprungligen postat av fajsen Visa inlägg
                    hej .regal i vårby går fetbort .spelar ingen roll för hur mycket du handlar för .för att få rabatt,så måste du vara sportfiskekändis från tv4.de klarar inte ens ge rabatt,om notan är 204kr så är det 204kr inte 200kr som blir notan i vilken annan affär som helst!
                    http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Flying fisherman... Kanske inte världens största utbud, men trevlig personal som hjälper dig så gott dem kan, varje gång dem har rekomenderat ett drag och man har använt det på fisketuren senare samma dag, så har det alltid funkat.....

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X