Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fritidsvaruhuset, Hudiksvall Och Delsbo Vapen. Dom är snälla bra service har bra priser, men ingen wevshop:P

Kommentera

Sportfiskeboden i Västerås. Billigt och snabba på att ta hem saker.
      Senast ändrad av Darey; 2011-03-04, 07:41.

Kommentera

El-Ge sportfiske kristinehamn VAR bäst nu när den är nerlagd så vet jag inte!

Kommentera

Ursprungligen postat av AmbeXx Visa inlägg
          Göranssportfiske i eskilstuna inget att tala om så är det bara
          Måste väl säga att denna butik har jag så gott som slutat handla i. Varför: dyrt, viss staff inte serviceminded, dåliga på ta hem saker, håller inte riktigt alltid vad de lovat mm. Finns dock en mkt bra personal "burken".
          Senast ändrad av Korsdraget; 2011-08-05, 15:21.
          I näst kast så .....

Kommentera

Piraya Zoo & Sportfiske/Beten.nu i Markaryd trevlig personal,kunniga och bra service

Kommentera

För Skåne blir det fiske & fiskar i Malmö inte billigast men bäst totalt.

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
                För Skåne blir det fiske & fiskar i Malmö inte billigast men bäst totalt.
                sätter inte min fot där inne. fruktansvärt otrevliga. och har ingen service över huvud taget.. dock 2-3 år sen jag var där senast.
                sportfiske giganten är bäst i malmö
                fiske och sportboden i ystad är bäst i skåne. tyvärr väldigt litet gädd sortiment.

Kommentera

Då måste du ha haft riktig otur eller snackat med någon som haft en dålig dag, dom är en av Sveriges störst sportfiske butiker så helkass kan dom inte va sämsta i Malmö är utan tvekan fiskekompaniet numera beoutdoor.

Kommentera

Böjda spön ARVIKA
                    Bofasb GRUMS
                    Vidars Karlstad

Kommentera

• Känns som det är väldigt få som ens haft tanken på att sätta sin fot inne på Attitude baits. Pröva det nång gång.
                      Till skillnad från övriga fiskebutiker så har dom faktiskt allt hemma som dom har på sidan + bra mycket mer där till och dessutom så är det inget tråkigt lager som 99% av butikerna i sverige har heller.

Utan nu snackar vi genuina träbeten i alla dess former och format inom den svenska och amerikanska eliten av Spinner/Jerk/crank/topwater/pull/tail you name it baits. Lägg där till en väldigt kunnig personal som gör det värt 20mil T&R att besöka butiken för att köpa kanske 1 Jerkbait och sen bara stå å dräggla och beundra resten i affären och bara drömma sig bort och prata härliga fiske stunder med personalen.
                      Tyvärr får jag inte samma feeling när man varit in i div butiker i från norr till söder, där det om och om igen bara hänger samma tråkiga savagear, buster jerks, bomber´s och nilsar blandat med keffa ron thompson beten i mix av abu produkter och nått enstaka träbete från lokala snidaren.

Nä jag besöker då hellre en butik som är lika brinnande av fisket som kunden själv och gillar att fiska allt roligt som snickrats och utvecklats för predator marknaden.

Tack Attitude baits för att ni gör min fiske tur mer spännande för varje gång=).
                      Fiske äventyr på:

http://brotherhoodofpikes.wordpress.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X