Gore bilder i fotoalbumet? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gore bilder i fotoalbumet?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
    Ja jag tror det var nån vicepresident.......
    Gore i detta sammanhang betyder "levrat blod"... eller en filmgenre med ganska mycket av den varan ; )

Så länge inte blodet är levrat ser jag inga problem i att ha bilderna i fotoalbumet.
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Jag skulle kunna tänka mig att man kunde införa nåt gorefilter, som att man tillexempel hade en varning på bilden som thumbnail och när man klickade på den så fick man se den. Men jag tror knappast detta är forumtekniskt möjligt, dessutom hade bilderna nog kollats på fler gånger med tanke på att folk är nyfikna.

Visst en spinnare i ögat är ju inge vidare kul men frågan är hur frånstötande den är om man bara ser den slumpad på förstasidan, är detta den värsta bilden så ska det ju mycket till bara för att den skall slumpas fram öht.

Vidare, skador är en del av en fiskares vardag, det är viktigt att yngre fiskare (för det är väl dom som alla månar om när det pratas förbud eller?) får se hur illa det kan/kommer att gå om man inte är försiktig. Så tycker man att man har något att lära någon annan genom att man lägger upp bilder där man själv är skadad så fine gör det, lägger man upp bilder för att stila eller tar andras bilder så är jag mer negativ.
      Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
        Gore i detta sammanhang betyder "levrat blod"... eller en filmgenre med ganska mycket av den varan ; )

Så länge inte blodet är levrat ser jag inga problem i att ha bilderna i fotoalbumet.
        Tack Arthur. Det var därför jag inte hittade några bilder på den gamle vice presidenten i albumet
        Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Men för helvete spela roll om man ser lite blod, kolla inte då för fan. Hela internetsnacket gorebilder mm fan sånt jävla trams. Fan skall ni med filter till, har ni det på tv också när de visar nyheterna?

Kommentera

Ser ju många gånger om hellre en bild på när nån fått en krok i sig än när nån stjärna slaktat en fisk. Ska vi som bryr oss om fisken och fisket stå ut med det kan väl gnällisarna stå ut med en "gorebild".
            sigpic

Kommentera

Och jag som trodde att det var en själv som bestämde om bilderna i ens album tillförde något! KAn du genast gå igenom bilderna i mitt och ge ditt godkännande, eftersom det tydligen var du som gjorde det.

Ursprungligen postat av sitrec Visa inlägg
              Jag tycker det är mycket onödigt, det är inget som tillför något i albumet och själv sticker det av smärta i hela kroppen när jag ser dom.
              sigpic

Kommentera

Det finns gränser man inte vill korsa, men men om ni vill så var så god.
                Mäsk?
                http://www.fiskesnack.com/forum/pict...&pictureid=192
                I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.

Min Blogg
                http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
                http://www.sportfishinglovers.se/

Kommentera

Hela diskussionen måste vara den nerdigaste någonsin på FS.
                  Tom värre än att det finns folk som på allvar pratar om hur bra BromanOdells Jerkspön är.

Kommentera

Hehe du kan verkligen få till det...

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
                    Hela diskussionen måste vara den nerdigaste någonsin på FS.
                    Tom värre än att det finns folk som på allvar pratar om hur bra BromanOdells Jerkspön är.
                    sigpic

Kommentera

Jag skulle aldrig kommentera hur bra en traktor mm är bara för jag kört en John Deer ett par gånger. Folk som kör med riktigt billigt junk som bara är finare förpackad hyllar skiten till skyarna.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X