Annonslänkar - Tillåtet eller ej? Rösta - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Annonslänkar - Tillåtet eller ej? Rösta

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Annonslänkar - Tillåtet eller ej? Rösta

Tycker ni att köp-/sälj-/bytesannonser enbart så få innehålla en länk till ex Tradera, eBay eller Blocket? Eller ska vi införa en regel mot sådana annonser?

Majoriteten bestämmer.
    196
    Ja, självklart ska det vara tillåtet
    41,84%
    82
    Nej, de ger inget
    29,08%
    57
    Pass, spelar ingen roll för mig
    29,08%
    57
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Själv tycker jag det är tjatigt med alla Tradera länkar! Men det är nog mest för att jag budade på beten här som sedan kom upp på tradera istället för till mig
    Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Tråkigt med en massa "döda" länkar som det blir när annonsen försvinner....

Kommentera

Idén med auktioner här på sidan blir meningslös när alla använder tradera.
        How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

varför inte använda funktionen för auktioner här på fiskesnack istället.

Kommentera

Jag handlar ofta på Tradera. Hittar jag något jag tycker tycker är kul, udda eller extremt brukar jag lägga upp en länk om det under Övrigt.
            Än har jag inte sålt något själv på Tradera men den dagen kan inte uteslutas komma.
            Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Jag är nog både för och emot.

Till att börja med är det kul med säljes/bytes trådar mm, men det blir tråkigt att kolla in alla trådar och så är varanan traderalänkad.

Det vore bättre om man la in en bild på vad man säljer även om det säljs på tradera tycker jag, för då kan man ju se om det är nåt man är intreserad av iaf i stället för att öppna ytterligare ett fönster.
              I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
              Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

Jo men fiskesnack har ju en auktionsfunktion, den används ju inte bara för att alla länkar till tradera! Tycker likväl man kan använda fiskesnack, då slipper man ju ge tradera en massa pengar!
                Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Med Tradera når man en betydligt större marknad vilket per automatik gör att man har bättre chans att få bra betalt för det man auktionerar ut. Inför man ett förbud mot att läka till tradera är det risk att auktionstorget här "dör ut" tror jag.

Därför tycker jag att det även i fortsättningen ska vara OK att länka vidare - dock bör man här på fs lägga in någon bild samt information tillsammans med länken så att vi fiskesnackare inte ska behöva klicka in på tradera för att se vad som ska auktioneras ut.
                  http://mangemo77.blogspot.com/

Kommentera

Instämmer, skall det vara en traderalänk så skall det gärna vara en utförlig beskrivning. Hatar också alla traderalänkar, men det är ju väldigt smidigt (och bra) när man själv är säljaren så...
                    sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X