Marknadsundersökning angående Jerkbaits - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Marknadsundersökning angående Jerkbaits

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Marknadsundersökning angående Jerkbaits

Min sambo Nadia studerar på Handelshögskolan i Jönköping och läser för tillfället entreprenörskap och affärsplanering. I denna kursen ingår att göra en affärsplan. Jag har haft lite inverkan över hennes val av affärsidé. Den kommer att bestå av handgjorda jerkbaits, där du själv kan vara med och påverka färgval. - Så kallade CUSTOMMÅLADE Jerks
    Var vänliga ställ upp på denna undersökning.

MVH Johan

För er som röstar NEJ eller VET EJ! Skulle verkligen uppskatta om ni ville höra av er till Johan (birkan) via PM med anledningen till varför ni svarat som ni gjort. Detta skulle stärka vår marknadsundersökning. /MVH Nadia
    107
    JA
    90,65%
    97
    NEJ
    7,48%
    8
    VET EJ
    1,87%
    2

The poll is expired.

Senast ändrad av birkan; 2007-09-19, 20:27.
    ...mad world...

http://www.birkan.se

http://birkanlures.blogspot.com

Frågeställningen är lite oklar.
    Jag tycker att jag "väljer" färg varje gång jag går och beundrar Jerkväggen på Lundgrens.
    Om det däremot menas att man själv ska designa en färg och beställa den från tillverkaren så tycker jag att det verkar krångligt.

Kommentera

Klart att man röstar ja, om nu betet e fint i övrigt och lackat ordentligt
      Att bestämma färgen kan man ju inte göra direkt, jag menar alla kan ju inte måla hur som hellst...

Kommentera

tror att det är customjerkar som menas! Jag skulle lätt vilja ha!!!!
        SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

denna frågan är ju en självklar en!

Kommentera

självklart JA.. Har gjort det förut och kommer deffinitivt göra det igen.

Kommentera

Har svårt att se att nån på detta forum skulle säga nej till att köpa

a: handgjorda jerkbaits

b: i valfri färg
              Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Jo, jag har en customfärgad Gaylure, betet längst till vänster, http://bp2.blogger.com/_hKboAKFu1ws/...0/DSCN1706.JPG
                Senast ändrad av Alessandro; 2007-09-19, 22:51.
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Näsblod @ Jaraal ftw.
                  Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Alla vill väl ha handgjorda custombeten.. Frågan är väl snarare hur mycket man är beredd att betala. Men om alla fick välja mellan BJ eller ett handgjort bete så skulle nog alla ta det handgjorda. Men däremot är ju träbeten dyrare. Så mitt svar blir att det hänger på priset....
                    Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X