Fiskesnack
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fiskesnack vs sportfiskeforum
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ursprungligen postat av Elof92 Visa inlägghej!
jag tänkte kolla hur ni tycker. det finns en liknande tråd på sportfiskeforum och där vann sportfiskeforum. vad tycker ni? vad är bäst? sportfiskeforum eller fiskesnack? jag tycker sportfiskeforum är bättre!
One day spent fishing adds another day to your life!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Captain_Lovestar Visa inläggloggat in på SF på ett par månader, då jag inte hittade en enda intressant tråd där under drygt en vecka. På FS är det alltid ett antal trådar som är intressanta.
Håller med, fiskesnack är klart bättre
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Elof 92; Vad är sportfiskeforum för något? Är det aulan i Forshaga?
One day spent fishing adds another day to your life!
Old Firehand
Hahahaha! Jag måste säga att just sådana som du får mig att välja FS! Thumbs up..
Kommentera
-
Jonas 37
Jag föredar Fiskesnack då jargongen är lite råare här.Vi är i varje fall betydligt fler trollingfiskare här.Jag är reggad där men har typ 20st inlägg på 1.5år.På deras omröstning så föredrar 15% av deras medlemmar Fiskesnack.Omröstningen här ger 3% hitils till Sportfiskeforum.Roliga siffror för Bergman i varje fall.Senast ändrad av Guest; 2007-07-01, 21:38.
Kommentera
-
De är ju spel mot ett mål ....
FiskesnackKeep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggSportfiskeforum??? Har jag aldrig hört talas om!Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
FS rockar fetare... här blir man ju dissad ibland. Det känns att man lever. Dessutom fina bilder i galleriet och en hel del skumma typer huserar ju här också (kan nämna att min avatar FAKTISKT föreställer mig - 3 år sen när man var aktiv vrålande stonerrockare)sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera