Började med att läsa på SFF men tycker inte att inläggen där håller speciellt hög kunskapsnivå. Här kan man få svar på sina frågor direkt och trovärdigt. Använder inte SFF alls längre.
Sportfiskeforum är ju totalt söndermodererat. Vet inte hur många trådar som låsts för "att det finns liknande trådar". Funkar inte så om man vill hålla forumet levande.
Sportfiskeforum är ju totalt söndermodererat. Vet inte hur många trådar som låsts för "att det finns liknande trådar". Funkar inte så om man vill hålla forumet levande.
Dessutom är det ju enbart en massa 12åringar som gissar hej vilt på vad som är "rätt" och "fel".
Sportfiskeforum har så jävla dålig layout(bakgrund, whatever!) och vit, och min skärm är cp så jag kan knappt läsa på vit bakgrund, så pallar bara kolla där nån gång i månaden.
Sen kommer det nya trådar typ varannat år?
Fiskesnack är helt klart bäst!
Håller med KG, kan även nämna att ordet fiskesnack blir censurerat på sportfiskeforum. Skulle skriva i en annons på sportfiskeforum att annonsen fanns med bilder på fiskesnack, till min förvåning så blev det några streck istället för ordet fiskesnack när jag skicka inlägget
Moderaterna på sportfiskeforum är fasen rabiata!! Bättre dom stänger ner forumet, men behåller sökmotorn. Då har dom åtminstonne en rätt kass databas..
Kommentera