Vad gillar du bottenmete? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar du bottenmete?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
    Eller Sköjla ner ett par korvar grillade i båten med en folkis!
    Hahaha! Jasså du grillar i båten du
    Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Att vakna av ett skrikande larm, som börjar med ett smattrande tjut till en ihållande ton är något av det mest adrenalinfyllda som finns!
      På jakt efter 15+

Kommentera

Hade aldrig testat bottenmete förrän i fjol våras, och upptäckte att det är ett rätt trevligt sätt att fiska på. Har mestadels försökt satsa efter id i Strömsån, men tyvärr är fisket inte lika bra där nu som för några år sedan. Men fiskemetoden är helt okej.
        Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
          Kanooonkul och skönt att sitta och relaxa till en öl när man bottenmetar efter Regnbåge
          Det har du rätt i, koppla av med några öl oh lyssna på fåglarna i väntan på bjällran, men bara vid bottenmete, blir jag full så flyger alla drag ifrån mig, om jag kastar. Fast på nätterna kan man bli förbannad på fladdermöss som jämt flyger in i linan när man jagar ål, tror att man har fått ett fett napp men så visar det sig vara batmans polare.

Ursprungligen postat av Petey21 Visa inlägg
          Hade aldrig testat bottenmete förrän i fjol våras, och upptäckte att det är ett rätt trevligt sätt att fiska på. Har mestadels försökt satsa efter id i Strömsån, men tyvärr är fisket inte lika bra där nu som för några år sedan. Men fiskemetoden är helt okej.
          Samma här, första gången jag provade så blev jag addicted direkt, det är ju skitkul ju.
          [FONT="Verdana"]Pike Performance, Södertälje![/FONT] | [FONT="Verdana"]Skicka gratis SMS[/FONT]

Kommentera

Kom precis hem från ett mininattpass. Gick så trögt så jag åkte hem. Lyckades få en gös på 1.25 men det var allt.
            Mysigt att sitta ensam i skogen i mörkret såhär dags.

Jo fladdermöss har lurat mig många ggr när jag kör med ålbjällra.
            Bottenmete är min absoluta favoritmetod !

Kommentera

En gös på 1.25 är väl bättre än att komma hem med en tom ICA-kasse.
              [FONT="Verdana"]Pike Performance, Södertälje![/FONT] | [FONT="Verdana"]Skicka gratis SMS[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av TelgeKroken Visa inlägg
                En gös på 1.25 är väl bättre än att komma hem med en tom ICA-kasse.
                Jo givetvis,du har så rätt.
                Känner mig lite mör efter natten..tror jag skulle behöva ett till pass för att vakna till

Hur går det för bottenmetarna ? blev det ngn fin fångst i helgen ?

Kommentera

Nja, inte i fiskväg, var med barnen och tjejen hela helgen så 55 kg spätta fick jag iaf på kroken.

Kommentera

haha inte helt fel det heller !

Kommentera

Ja du Telgekroken ... vem fick den första ålen då ;-) och vilka hjälpte mig att sumpa den oxå *grrr* men trevligt och spännande var det...måste göra det nån kväll igen nu när jag har semester eller vad säger du ?
                      "Tålamod är fiskarens bästa egenskap"

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X