Vad gillar du bottenmete? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad gillar du bottenmete?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Kan bottenmeta Abborre ibland. Men det händer sällan..

Kommentera

när jag var yngre bottenmetade jag mycket, fast med ghetto tackel då, en mutter på linan som tyngd och banksticks fixade man från närmsta träd.
      sen sitta o stirra på spötoppen hehe. men fisk fick man, en massa snorgärs, småmört, tusenbröder men ganska många fina fiskar också typ 2.5kgs braxen och 500g mört.

ska nog fasen ner till affären nu och köpa tyngder och grejer hehe
      Senast ändrad av bakos; 2007-06-15, 15:26.

Kommentera

Fiskar mycket bottenmete! Ofta mer effektivt än flötmete men aldrig lika roligt! Älskar att se flötet, det är de bästa som finns! Total fokus, som snabbt bryts av en snabb rörelse! Härligt

Påtal om ål.. ål är inte ens hälften så svår att få på kroken som den är att få av kroken Har aldrig lyckats med C&R på ål och blir redigt arg när en sån dum jävel biten på! Fattar inte varför folk ens bryr sig om fiskestopp x)

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
          Påtal om ål.. ål är inte ens hälften så svår att få på kroken som den är att få av kroken Har aldrig lyckats med C&R på ål och blir redigt arg när en sån dum jävel biten på!
          Håller med dig där!
          [FONT="Verdana"]Pike Performance, Södertälje![/FONT] | [FONT="Verdana"]Skicka gratis SMS[/FONT]

Kommentera

håller med skitkul att höra/bjällran =)

Kommentera

Bottenmetade i oslofjorden idag men det blev väl ingen höjdare, några vittlingar blev det, men det var ju inte det man hade hoppats på. Personligen tycker jag att bottenmetet i havet är förbannat kul, man kan få kul fiskar (väntar fortfarande på piggvaren). När jag är ute på jobb så blir det fiske från land på olika ställen och metet har givit mig mest fisk, jag har kastat mycket med pilk också men metet har givit mest fisk. Även när jag fiskar från båt så metar jag helst för det ger mer än pilkfisket.
              Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Bolta karp och höra larmet kvida är underbart !
                Finns ingen bättre väckarklocka !
                Keep talking about me, You are just making me famous..
                MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Kanooonkul och skönt att sitta och relaxa till en öl när man bottenmetar efter Regnbåge
                  Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
                    Kanooonkul och skönt att sitta och relaxa till en öl när man bottenmetar efter Regnbåge
                    Dem ölen verkar tära på dina hjärnceller då dina inlägg börjar bli lite halvsvajsiga

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
                      Eller Sköjla ner ett par korvar grillade i båten med en folkis!
                      Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                      &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                      ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                      Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X