Splitta upp Karp-kategorin i fotoalbumet ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Splitta upp Karp-kategorin i fotoalbumet ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Gräskarp och Karp kan ju vara nåt att sära på.

@Bergman: Det är en del i "Övriga saltfiskar" som skulle kunna sorteras in i andra kategorier också, hjälper gärna till med det.

Kommentera

Nu har jag fixat en nykategori för gräskarparna iallafall. Tycker ni att vi även ska splitta upp Fjällkarp & Spegelkarp eller ska vi helt enkelt låta det stå Karp i fotoalbumet ?

Skicka gärna ett PM om ni hittar fiskar som är felkategoriserade. Skicka gärna med länken till bilden så blir det enklare att hitta den.
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

kanon att gräskarp är en egen kategori! men jag tycker att fjäll/spegel ska vara i samma! tycker att det är skoj att läsa alla sköna rubriker om fjällisar och feta speglar! Men det stör ju inte mig direkt om dom två delas upp!!!!
        SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Ursprungligen postat av Michael Visa inlägg
          Gräskarp och Karp kan ju vara nåt att sära på.

@Bergman: Det är en del i "Övriga saltfiskar" som skulle kunna sorteras in i andra kategorier också, hjälper gärna till med det.
          Kalasbussigt att du tog dig tiden att PM:a om de firrarna som låg fel. Har sorterat in alla nu tror jag.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
            Kalasbussigt att du tog dig tiden att PM:a om de firrarna som låg fel. Har sorterat in alla nu tror jag.
            Det är lugnt Kommer säkert mer, sitter och spanar runt lite i albumet nästan varje dag.. ser jag nåt så PMar jag.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
            X