Ursprungligen postat av Fiskestatistikern
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Räknare av fiskekast
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
Annars får du ju en jäkla massa extrakast registrerat så det är klart det spelar roll om antal kast registreras ,stegmätare i mobiler funkar sådär när jag står och bilar betong eller spikar panel så en sån där funkar nog inte bättre
Kommentera
-
Antalet kast jag lägger är helt ointressant och skulle inte tillföra något alls till mitt fiske.
Är man intresserad av statistik finns det betydligt intressantare saker att inrikta sig på.
Som tex temperatur, lufttryck, vindstyrka, tidpunkt, vattentemp, inspinningshastighet, fiskedjup mm.
Ja listan kan göras oändlig, men genom en fiskedagbok och föra statistik på ovan nämnda kan man lära sig se ett mönster.
Kommentera
-
Om man vill kunna särskilja kast från andra spörörelser måste det till en inlärningsfunktion där man kan göra några typiska kast och lagra dessa i sin profil. Om informationen är intressant låter jag vara osagt, personligen tycker jag att det kunde vara intressant att veta ungefär hur många kast jag gör ett normalt pass men om jag väl vet det skulle jag inte betala något för att fortsätta mäta. Hur många fiskar jag får kan jag hålla reda på själv.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av holden Visa inläggOm man vill kunna särskilja kast från andra spörörelser måste det till en inlärningsfunktion där man kan göra några typiska kast och lagra dessa i sin profil. Om informationen är intressant låter jag vara osagt, personligen tycker jag att det kunde vara intressant att veta ungefär hur många kast jag gör ett normalt pass men om jag väl vet det skulle jag inte betala något för att fortsätta mäta. Hur många fiskar jag får kan jag hålla reda på själv.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera