Era partners fiskeintresse? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Era partners fiskeintresse?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Fisketokan Visa inlägg
    Ja jag har oxå funderat på det där... kanske bättre att skaffa en partner som inte fiskar... som kan stanna hemma med eventuella barn o sköta hushållet... :-D

Jag hör att du inte har barn, vänta till du har det, och kom med kommentarena då får vi se hur det låter. Jag har två, och en sambo som jobbar natt. Det är fotbollsträning 4 dagar i veckan och match 1-2 dagar och en sambo som endera ska sova efter eller före nattjobb, och sen har man det sociala livet. Då gäller det att planera.......Men det går.

Ungkarlar njut mens ni kan, snart är det slut.

Kommentera

Ursprungligen postat av Björnta Visa inlägg
      Jag hör att du inte har barn, vänta till du har det, och kom med kommentarena då får vi se hur det låter. Jag har två, och en sambo som jobbar natt. Det är fotbollsträning 4 dagar i veckan och match 1-2 dagar och en sambo som endera ska sova efter eller före nattjobb, och sen har man det sociala livet. Då gäller det att planera.......Men det går.

Hahahahahahahaha
      Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Nej jag har inga barn... kanske inte skaffar heller... o skaffar jag så får jag se till att planera... inge mer med det! Lever redan nu ett liv som behöver planering... så jag ser det inte som ett problem. Alla problem löser sig... vissa tar bara lite mer tid o energi!
        Kom igen... nu drar vi o fiskar!!

Kommentera

Ursprungligen postat av LadyFisher Visa inlägg
          Trodde ALDRIG ja skulle börja gilla att fiska, men det e ju jätte roligt!
          Kan väl tacka min kille för det

Så himla skönt o bara få vara o koppla bort resten av världen.. Man får passa på att njuta de gånger man e lite barnledig, de vilda tvillingarna lever om så mamma behöver lite andrum ibland...

Tycker det e lite läbbigt ännu när fiskarna sprattlar o har sig, men det lär man sig väl. *hoppas*
          Men ja tar ju i dem. (Ej braxen dock än, hehe)

Sen det där med smink.
          Får inte sminka mig på jobbet, så visst har det hänt att ja sminkat mig när ja ska ut o fiska.. Vill ju få vara lite snygg någon gång! haha
          Blev lite nyfiken...Vad jobbar du med....med tanke på sminket?
          Mitt filmarkiv, Big game, extreme sports m.m.

Fannigan! Oreily! Your beard is notning compered ti mine!

Andrej Look at my ear! It`s even colder!

Kommentera

Barn borde vara bra! Då har ju tjejen ngt att göra medan jag är iväg och fiskar!

***obs ironi***
            Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Ursprungligen postat av Flötet Visa inlägg
              Blev lite nyfiken...Vad jobbar du med....med tanke på sminket?

Ja jobbar på AstraZeneca. Så där får man inte ha smink, inte heller smycken... Varken örhängen, halsband, piercing i tungan osv... Herre gud, me vad gör man inte för jobbet!??

Kommentera

hehe den var bra!

För lite stämmer det ju, har man bar o familj, då kan inte fisket komma i första hand längre, det ska gudarna veta!
                Skulle själv vilja fiska mer än ja kan o har gjort sedan ja fått mitt intresse för det, men som du säger, det gäller att planera o tiden e knapp när man har små barn! (säger ja som e mamma till tvillingar på 4 år)

Kommentera

Hahaha. äntligen en tråd som man kan skriva något om
                  Blir ständigt retad för att vara ett "gäddfreak".. men tar det med
                  eftersom hon inte vet vad det innebär, går inte vara arg på de ovetande!
                  Hennes egen förlust!!
                  Stå på er alla ni som fiskar!!

Kommentera

tjejen gillar ju att hänga me ut o fiska, bara skoj att man kan va 2 om de.
                    Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Ursprungligen postat av klintan74 Visa inlägg
                      att frugan inte är ett dugg intresserad av fiske (förutom strömmingsfiske).
                      känns bara bra.
                      Så man får vara för sig själv en stund
                      Instämmer fullständigt!
                      Smaken är som baken...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X