Tog ut min fru i båten för några år sedan, efter en del tjat från min sida. Tänkte jag skulle visa henne vad jag gör om dagarna. Vi åkte ut till en vassvik för att gäddmeta. Fisket var piss, men till slut fick hon upp en fin mört, som jag genast krokade av för att sedan dra två stora trekrokar igenom. Kastade ut och fick napp direkt. Glömmer nog aldrig uttrycket i hennes ansikte när jag penetrerade mörten. Trodde hon skulle bryta ihop. Det var 1:a och sista gången jag fick med henne på gäddmete. Dessutom är hon allergisk mot fisk & skaldjur. Tjolahopp Tjolahej!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Era partners fiskeintresse?
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av spiggo Visa inläggGlömmer nog aldrig uttrycket i hennes ansikte när jag penetrerade mörten.
Skulle tro det!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kolnej Visa inlägg
Skulle tro det!!Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
HAHA. Ja, den var faktiskt riktigt bra Kolnej. Bra att man agerar först och tänker se'n.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fisketokan Visa inläggHa ha ha! Ni är för roliga! Jag är ledig utan smink... men när jag fiskar är det allvar... o då ska sminket vara på... oavsett vart jag är! Som jag ser det så... ska man vara som man är... trots att man fiskar... har alltid annars smink o målade naglar... varför skulle jag helt plötsligt skita i det? Ni karlar ser ut som lurkar när ni fiskar... men jag säger inte nåt om det... ert val!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Highman Visa inläggMen resonemanget är ytterst hypotetiskt, tjejer som är genuint intresserade (alltså inte såna som bara hänger med ibland men inte vågar ta i fisken/masken...) är sällsynta. Ungefär som andelen killar som är intresserade av hästar, antar jag ....sigpic
Kommentera
-
Trodde ALDRIG ja skulle börja gilla att fiska, men det e ju jätte roligt!
Kan väl tacka min kille för det
Så himla skönt o bara få vara o koppla bort resten av världen.. Man får passa på att njuta de gånger man e lite barnledig, de vilda tvillingarna lever om så mamma behöver lite andrum ibland...
Tycker det e lite läbbigt ännu när fiskarna sprattlar o har sig, men det lär man sig väl. *hoppas*
Men ja tar ju i dem. (Ej braxen dock än, hehe)
Sen det där med smink.
Får inte sminka mig på jobbet, så visst har det hänt att ja sminkat mig när ja ska ut o fiska.. Vill ju få vara lite snygg någon gång! haha
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LadyFisher Visa inläggTrodde ALDRIG ja skulle börja gilla att fiska, men det e ju jätte roligt!
Kan väl tacka min kille för det
:Kom igen... nu drar vi o fiskar!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inläggJa du Tokan, jag kan förstå honom När skall vi män hinna snacka F ordet och andra saker. I båtar skall det aldrig snackas om fiske det ger otur.
Jag har nog sett hur du kastar lystna blickar på dina båtkamrater i brist på annat vid flera tillfällenSkräddarsydda företagsaktiviteter och konferenser - www.eventguiden.com
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera