Era partners fiskeintresse? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Era partners fiskeintresse?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

He he... det finns nackdelar oxå... tänk er en tjej som ALLTID vill med... som muttrar lite avundsjukt när du köpt heta drag som inte hon har... som spenderar lika mycket som du på fiskeutrustning... som är lika trött som du efter fisketurerna och inte alls är sugen på att laga mat... som blir ledsen om hon missade turen då du drog ett PB... o blir besviken om hon inte är den första att få fiskerapporter då du e ute... :-) Inte bara guld o gröna skogar ser ni....
    Kom igen... nu drar vi o fiskar!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Brunte Visa inlägg
      Min Sweetheart låter mig i princip fiska så mycket jag vill, hon förstår att det är en viktig hobby för mig och önskar att hon hade en själv (om nu inte shopping räknas). Hon tycker även att det är trevligt att fiska själv emellanåt (bara hon får fisk)
      Tvekande inte att haka på till Bung Samlan i Thailand. Slet som ett djur hela dagen med att baxa dessa starka fiskar, det var nästan så att man blev rörd när man såg henne släpa sig upp ur stolen för att inleda nästa kamp.
      Lite jobbigt när hon är med ut i min båt, för då ska hon hela tiden köra! =)
      Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Ursprungligen postat av Fisketokan Visa inlägg
        He he... det finns nackdelar oxå... tänk er en tjej som ALLTID vill med... som muttrar lite avundsjukt när du köpt heta drag som inte hon har... som spenderar lika mycket som du på fiskeutrustning... som är lika trött som du efter fisketurerna och inte alls är sugen på att laga mat... som blir ledsen om hon missade turen då du drog ett PB... o blir besviken om hon inte är den första att få fiskerapporter då du e ute... :-) Inte bara guld o gröna skogar ser ni....
        haha, kanske det. Du talar av egen erfarenhet va ? Men resonemanget är ytterst hypotetiskt, tjejer som är genuint intresserade (alltså inte såna som bara hänger med ibland men inte vågar ta i fisken/masken...) är sällsynta. Ungefär som andelen killar som är intresserade av hästar, antar jag ....

Kommentera

Ursprungligen postat av Highman Visa inlägg
          haha, kanske det. Du talar av egen erfarenhet va ? Men resonemanget är ytterst hypotetiskt, tjejer som är genuint intresserade (alltså inte såna som bara hänger med ibland men inte vågar ta i fisken/masken...) är sällsynta. Ungefär som andelen killar som är intresserade av hästar, antar jag ....
          Jooo, av egen erfarenhet...

Kommentera

Jag har lyckats få igång tjejen nu iaf va gäller fiske, hon köpte ett eget spö oh vill dra iväg oh fiska nu så fort vi är barnlediga.

...men kroka av fisken får jag fortfarande göra åt'na om det inte är en liten borre som fastnat på kroken, hehe, men får hon en brax får hon ta loss den själv, måste ju lära sig att man inte kan vara vacker oh storfiskare på en oh samma gång, lite slem på händerna ska man ha, muhahaha.
            [FONT="Verdana"]Pike Performance, Södertälje![/FONT] | [FONT="Verdana"]Skicka gratis SMS[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av TelgeKroken Visa inlägg
              Jag har lyckats få igång tjejen nu iaf va gäller fiske, hon köpte ett eget spö oh vill dra iväg oh fiska nu så fort vi är barnlediga.

...men kroka av fisken får jag fortfarande göra åt'na om det inte är en liten borre som fastnat på kroken, hehe, men får hon en brax får hon ta loss den själv, måste ju lära sig att man inte kan vara vacker oh storfiskare på en oh samma gång, lite slem på händerna ska man ha, muhahaha.
              Klart man kan va vacker o storfiskare... personligen försöker jag alltid att ha välmålade naglar o åker aldrig ut utan smink... Har man fiskslem på händerna så ser det bättre ut med välmålade naglar!

Bara för att man fiskar så behöver man inte se ut som man är uppvuxen utanför all civilisation...

Kommentera

Klart man kan va vacker o storfiskare... personligen försöker jag alltid att ha välmålade naglar o åker aldrig ut utan smink... Har man fiskslem på händerna så ser det bättre ut med välmålade naglar!

Bara för att man fiskar så behöver man inte se ut som man är uppvuxen utanför all civilisation...
                Nej de e sant, men för en gångs skull så kan ju damerna iaf få känna sig 'lediga' utan smink, men visst, en snygg fiskerska är väl bättre än en ful fiskare.

Jag lämnar sminket hemma iaf, slänger på mig min fiskekeps oh drar iväg på cykeln, inte hinner ja måla naglarna om ja går upp vid 5 oh vill va vid sjön 6.
                [FONT="Verdana"]Pike Performance, Södertälje![/FONT] | [FONT="Verdana"]Skicka gratis SMS[/FONT]

Kommentera

Så sant Sedan beror det ju lite var man befinner sig. När jag tex åker till nån sjö inne i skogen ett par dagar så brukar jag slopa sminket och lösnaglarna. Men stay-ups kan jag liksom inte vara utan, inte heller tangan och tubsockorna.
                  Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ha ha ha! Ni är för roliga! Jag är ledig utan smink... men när jag fiskar är det allvar... o då ska sminket vara på... oavsett vart jag är! Som jag ser det så... ska man vara som man är... trots att man fiskar... har alltid annars smink o målade naglar... varför skulle jag helt plötsligt skita i det? Ni karlar ser ut som lurkar när ni fiskar... men jag säger inte nåt om det... ert val!

Kommentera

Nagellacket är viktigt! Mar mycket vällackerade ... drag som jag fiskar med. Den här till exempel.

Eller den här sötnosen:

För att inte tala om denna värsting.

Det är på nagellacket det hänger, det står vi för ... eller hur ALQ?
                      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X