Era partners fiskeintresse? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Era partners fiskeintresse?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Min kille utbildar sig till fiskeguide. Han håller på att fördjupa sig i kastteknik för att inom snar framtid kunna ta certifikatet FFFE.
    Jag försöker lära mig så mycket som möjligt av honom....

Kommentera

Kul att fiska tillsammans!

Min fru har fiskat tillsammans med mig i 9 år nu!

Från rookie till fullblodsfiskare. För det mesta slår hon mig på fingrarna när det gäller storlekarna men jag brukar få flest så det är helt ok. Dessutom blir hon ju sugen på att dra ut igen då hon lyckas!

Jag: Gädda 9,0 HÖ 4,7 Abborre 1700g Sej 3+
      Frun:Gädda 12,25 HÖ 3,2 Abborre 1680g Sej 10,7

Är hur lugnt som helst att fiska tillsammans men det beror väl på att hon aldrig klagar trots 12-13 timmarsturer med kort lunchstopp.

Klart att det är skönt att fiska själv ibland men jag har helst sällskap i båten, har dock blivit mindre av det när vi blev föräldrar. Än så länge har jag fiskat mera men det ska vi nog ta och ändra på, jämlikt är bäst!

Fick en vecka på fröja havsfiskecenter i 30 års present av henne så hon har allt koll på vad mitt intresse är

Till er som inte har en partner som fiskar med er trots att ni vill det: Köp en riktigt schysst utrustning till din partner (Den jag köpte till min fru var bättre än min egen...) så att det inte blir en massa materialstrul. Dessutom så slipper man ju hjälpa till så mycket med lintrassel o dyl i början sen fixar de det mesta själv. En ytterligare bonus är ju om de oxå blir pryltokiga, då blir det ju lite lättare att plocka pengar ur den gemensamma kassan

/Glad för varje fiskedag tillsammans
      Det ordnar sig!

Kommentera

Dagens resultat..

.. Inte en fena, men hon har redan bestämt sig för en ny tur.. Så hon hade nog kul ändå..
        Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!

Kommentera

min kille kollar helre på fotboll

Kommentera

Skulle ge vad som helst för att träffa en vacker kvinna som var intresserad av fiske...

Men jag har det okej ändå.... men fiskar gör hon fan inte...

Kommentera

det bästa var när hon ringde o fråga om jag skulle komma hem snart när vi stog på macken o tankade båten innan vi ens hade kommit ut på sjön....vad svarar man på nåt sånt =)

nu har hon fattat att man inte e borta 20 minuter när man åker ut...hon har tom varit med ut ibland...fast vem passar ungen då? måste reda ut det där sen asså..... props till alla fiskar-brudar!
              -=One Of The Best Yet=-

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg Visa inlägg
                Skulle ge vad som helst för att träffa en vacker kvinna som var intresserad av fiske...

Men jag har det okej ändå.... men fiskar gör hon fan inte...
                Jag har träffat en mycket vacker kvinna som dessutom gillar att fiska. De finns där ute...

Kommentera

kan de stämma att vi fiske geek är dålig på att fixa tjejer eller har vi bara inte tid

Kommentera

Jag tror på det sistnämnda

Kommentera

Sommar, soligt och varmt då ska hon med!

Men hon bangar alltid vid väder som inte passar solning!
                      Däremot den gången hon lånade spöt drog hon på en gädda i första kastet!

Har själv inte tid med sola o sånt tjafs i göstider!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X