Era partners fiskeintresse? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Era partners fiskeintresse?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Min jänta var väl inte direkt anti men heller inte intresserad. Nu har det dock tänts en liten liten gnista i form av att hon börjat gilla att meta betesfisk, och lite lite att pimpla på vintern. Det intresset fick man dock "pressa fram".. vart ju tråkigt för henne att inte göra ngt när vi va ute tillsammans.
    Hon kommer därför med stor sannolikhet att väljas in som betesfisksamordnare, i vårt blivande team

Kommentera

Ursprungligen postat av danbanan
      Min jänta var väl inte direkt anti men heller inte intresserad. Nu har det dock tänts en liten liten gnista i form av att hon börjat gilla att meta betesfisk, och lite lite att pimpla på vintern. Det intresset fick man dock "pressa fram".. vart ju tråkigt för henne att inte göra ngt när vi va ute tillsammans.
      Hon kommer därför med stor sannolikhet att väljas in som betesfisksamordnare, i vårt blivande team
      Klockrent att ha ngn som fixar betesfisk!
      Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Tycker jag märkt att det handlar inte bara om fiske utan en livsstil för många som uppskattar naturlivet.
        Även fast fruarna inte fiskar så finns det en social sammanhållning ,jag tror det är ett sätt för dom att umgås , dessa män är ofta inte ute i timmar . De är dom som stuckit först…när man har träffats ett gäng.
        Ska jag ha en man så ska han förbereda min fisketur och packa väskan samt göra matsäck sedan drar jag och tar med mig en fiskepolare i stället .
        Är han min man så vet han sin plats!

Kommentera

Hon är totalt fisketokig..

Kommentera

Knappast...

Visst har man väl hört komentarer som "fiske fiske fiske du är ju helt besatt" eller "det enda du tänker på är när du ska ut och fiska nästa gång"

Förstår inte riktigt vad hon menar.

Det kräver en hel del planering om man skall få med sig sin ointresserade partner som inte ens äger ett par gummistövlar med ut och fiska en hel dag, men jag har lyckats få henne att tillochmed ha kul genom att åka ut en varm solig vårdag och överraskat med lite god mat i form av en regnbåge jag rökt på plats, efter det har hon lite mer förståelse för mitt intresse. Hon höll tillochmed i en gädda hon fångade själv för att sedan försiktigt släppa tillbaka den, och detta utan att jag ens bad henne.

Fast en kall dag i slutet på November är det nog svårare

Kommentera

Ursprungligen postat av minken
              jag håller helt med klintan74!!skönt att få va lite ifred oxå ibland,man kan ju inte ha tanten med jämnt och överallt.
              Bara för att båda är fiskeintresserade så behöver man väl inte fiska ihop... eller? Hade jag en fiskeintresserad gubbe skulle jag nog inte vilja ha med honom jämt... ja menar... man vill ju ha lite FRItid...
              Kom igen... nu drar vi o fiskar!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Anguilla anguilla
                Visst har man väl hört komentarer som "fiske fiske fiske du är ju helt besatt" eller "det enda du tänker på är när du ska ut och fiska nästa gång"
                En kille jag dejtade frågade... om jag skulle rädda honom från att drunkna om jag hade en rekordgädda på kroken... ha ha! Så nu mera insisterar jag på att alla i båten har flytkläder... vill inte behöva välja...

Kommentera

Tja....

Hon drog iväg på havsörings fiske idag.. så det säger sig själv...
                  Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!

Kommentera

Ursprungligen postat av esoxlucius74
                    Hon drog iväg på havsörings fiske idag.. så det säger sig själv...
                    Så ska det va! Klockrent!

Kommentera

Ursprungligen postat av Fisketokan
                      Så ska det va! Klockrent!
                      Hittills utan fisk...
                      Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X