Era partners fiskeintresse? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Era partners fiskeintresse?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Bjorn
    Min fru har fiskfobi men eftersom det var inte en fiskepolare jag letade efter så känner jag mej inte som någon looser direkt.

Nä det har du ju helt rätt i,

Men ibland är det skönt att hon kan vara med och ibland har det klart sina nackdelar.

Det är väl olika, fiske är inte min främsta hobby så den gör jag gärna med familjen eller sambon.

Sen tränar jag andra prylar och det gör jag helst själv, av va ifred anledningen.

Mitt filmarkiv, Big game, extreme sports m.m.

Fannigan! Oreily! Your beard is notning compered ti mine!

Andrej Look at my ear! It`s even colder!

Kommentera

Min Sweetheart låter mig i princip fiska så mycket jag vill, hon förstår att det är en viktig hobby för mig och önskar att hon hade en själv (om nu inte shopping räknas). Hon tycker även att det är trevligt att fiska själv emellanåt (bara hon får fisk)
      Tvekande inte att haka på till Bung Samlan i Thailand. Slet som ett djur hela dagen med att baxa dessa starka fiskar, det var nästan så att man blev rörd när man såg henne släpa sig upp ur stolen för att inleda nästa kamp.
      Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Ursprungligen postat av Brunte
        Min Sweetheart låter mig i princip fiska så mycket jag vill, hon förstår att det är en viktig hobby för mig och önskar att hon hade en själv (om nu inte shopping räknas). Hon tycker även att det är trevligt att fiska själv emellanåt (bara hon får fisk)
        Tvekande inte att haka på till Bung Samlan i Thailand. Slet som ett djur hela dagen med att baxa dessa starka fiskar, det var nästan så att man blev rörd när man såg henne släpa sig upp ur stolen för att inleda nästa kamp.

Underbart... det är kärlek!
        Kom igen... nu drar vi o fiskar!!

Kommentera

min tjej gillar o fiska fiskar som vi kan äta, typ abbore o regnbåge o.s.v. jag funderar på att köpa ett flugfiskespö till henne i julklapp vi får se hehehe
          http://blogg.gaddajager.se/#home

Kommentera

Elsa har äntligen hittat en man som är lika fiskegalen som hon!
            Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Skönt

att frugan inte är ett dugg intresserad av fiske (förutom strömmingsfiske).
              känns bara bra.
              Så man får vara för sig själv en stund
              Rädda Östersjön
              Byt regering

Kommentera

Ursprungligen postat av Flötet
                Nä det har du ju helt rätt i,

Men ibland är det skönt att hon kan vara med och ibland har det klart sina nackdelar.

Det är väl olika, fiske är inte min främsta hobby så den gör jag gärna med familjen eller sambon.

Sen tränar jag andra prylar och det gör jag helst själv, av va ifred anledningen.

Jag skulle inte bli speciellt ledsen om fiskfobin försvann så vi kunde fiska ihop. Min äldsta grabb på 3 år har varit med och fiskat sedan han var 6 ( månader ) och tycker det är väldigt spännande även om han det första halvåret mest sov i vagnen. Hans lillebror har inte samma tålamod ännu men det kommer nog

Kommentera

Vi har en tjej på 10 och en kille på 13. Båda två är lika intresserade eller oitresserade. De följer gärna med men inte så att de inte vill nåt annat.

Lill tjejjen är med å rensar medans grabben mår illa, hehe.

Kommentera

jag håller helt med klintan74!!skönt att få va lite ifred oxå ibland,man kan ju inte ha tanten med jämnt och överallt.
                    UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
                    minken.bloggsida.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av minken
                      jag håller helt med klintan74!!skönt att få va lite ifred oxå ibland,man kan ju inte ha tanten med jämnt och överallt.
                      Hoppas för dig att hon inte har internet för då blir det soffan för dig om ser det där hihi

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X