Har läst både ris och ros om era partners... mest ris faktiskt... men så illa kan det väl inte vara?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Era partners fiskeintresse?
Collapse
X
-
Hehe
Jojo
För ett år sedan tog jag med tjejen på 3 dagar trolling i phuket, se mothugg med film. Hon käka rå tonfisk, hon har ätit min råa gös sushi
I februari åker vi på nästa tre dagars fisketur med hennes föräldrar och hennes två barn i Thailand!
Hela familjen fiskar så fort vi får chansen.
Sen att 90% av alla tjejer inte vill fiska och tycker att fiskar är äckliga är väl ingen nyhet.
Men ingen som hänger här har väl skaffat sig en sådan looser te kärring
Eller vem är det som bestämmer hemma
Kommentera
-
"ÅHH ska du åka och fiska idag också!? När ska vi hitta på något tillsammans då??"
Så brukade det låta här hemma, nu så är det accepterat. Men det tog ett par år hehe..
Kommentera
-
Gäller i o f mitt ex.
Helt galen i flugfiske, men är även intresserad av vanligt spinnfiske, pimpelfiske mm. Vi började faktiskt fiska tillsammans och vi håller fortfarande på. När vi bodde ihop så fiskade vi både mycket tillsammans, samt var och en för sig (ok, jag fiskade mer, men hon fiskade(ar) också mycket )
Händer fortfarande att vi åker ut tillsammans.
Men man vet i alla fall vad som står som första krav i kontaktannonsen , eller hur det nu var .
/D
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Abelsson"ÅHH ska du åka och fiska idag också!? När ska vi hitta på något tillsammans då??"
Så brukade det låta här hemma, nu så är det accepterat. Men det tog ett par år hehe..
känner igen de där, när man har jobbat och fiskat om vartannat konstant mer eller mindre i 3-4 veckor så börjar hon tröttna lite.... men va fan... hon har ju inte haft mer än 1 år på sig att vänja sig---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Hon är inte intresserad och det gillar jag, jag vill ha min hobby ifred.
Varit sambos i 3år nu och hon har bara gnällt på fisket en gång, det var när hennes kusin fyllde 40.
Hon uppskattade inte att jag släppte av henne vid festen och drog ut på en trolling tur.Hög fart är inte farligt, hårda stopp är dock direkt livsfarliga.
Full fart spar tid
http://mrjojje.blogspot.com/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jojje73Hon är inte intresserad och det gillar jag, jag vill ha min hobby ifred.
Varit sambos i 3år nu och hon har bara gnällt på fisket en gång, det var när hennes kusin fyllde 40.
Hon uppskattade inte att jag släppte av henne vid festen och drog ut på en trolling tur.Kom igen... nu drar vi o fiskar!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FlötetJojo
För ett år sedan tog jag med tjejen på 3 dagar trolling i phuket, se mothugg med film. Hon käka rå tonfisk, hon har ätit min råa gös sushi
I februari åker vi på nästa tre dagars fisketur med hennes föräldrar och hennes två barn i Thailand!
Hela familjen fiskar så fort vi får chansen.
Sen att 90% av alla tjejer inte vill fiska och tycker att fiskar är äckliga är väl ingen nyhet.
Men ingen som hänger här har väl skaffat sig en sådan looser te kärring
Eller vem är det som bestämmer hemma
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera