Era partners fiskeintresse? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Era partners fiskeintresse?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Era partners fiskeintresse?

Har läst både ris och ros om era partners... mest ris faktiskt... men så illa kan det väl inte vara?
    641
    Mot fiske...
    2,65%
    17
    Inte intresserad...
    27,77%
    178
    Lite intresserad...
    24,02%
    154
    Intresserad...
    7,49%
    48
    Mycket intresserad...
    3,28%
    21
    Fiskegalning...
    2,18%
    14
    Är singel för fan!
    32,61%
    209
    Kom igen... nu drar vi o fiskar!!

Nog gillar hon att fiska allt..
    Har gädda på 9,8kg 109cm som PB och har fiskat i två år nu.
    Rätt biten av trolling, som det ska va!
    Men som tur är har man hedern i behåll med snäppet bättre PB.
    [FONT="System"]Team Full Scale[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Lärlingen
      Nog gillar hon att fiska allt..
      Har gädda på 9,8kg 109cm som PB och har fiskat i två år nu.
      Rätt biten av trolling, som det ska va!
      Men som tur är har man hedern i behåll med snäppet bättre PB.
      Guuu va härligt att höra!

Kommentera

Hehe

Jojo

För ett år sedan tog jag med tjejen på 3 dagar trolling i phuket, se mothugg med film. Hon käka rå tonfisk, hon har ätit min råa gös sushi

I februari åker vi på nästa tre dagars fisketur med hennes föräldrar och hennes två barn i Thailand!

Hela familjen fiskar så fort vi får chansen.

Sen att 90% av alla tjejer inte vill fiska och tycker att fiskar är äckliga är väl ingen nyhet.

Men ingen som hänger här har väl skaffat sig en sådan looser te kärring

Eller vem är det som bestämmer hemma
        Mitt filmarkiv, Big game, extreme sports m.m.

Fannigan! Oreily! Your beard is notning compered ti mine!

Andrej Look at my ear! It`s even colder!

Kommentera

"ÅHH ska du åka och fiska idag också!? När ska vi hitta på något tillsammans då??"

Så brukade det låta här hemma, nu så är det accepterat. Men det tog ett par år hehe..
          http://blogg.aftonbladet.se/27714/

Kommentera

Gäller i o f mitt ex.

Helt galen i flugfiske, men är även intresserad av vanligt spinnfiske, pimpelfiske mm. Vi började faktiskt fiska tillsammans och vi håller fortfarande på. När vi bodde ihop så fiskade vi både mycket tillsammans, samt var och en för sig (ok, jag fiskade mer, men hon fiskade(ar) också mycket )

Händer fortfarande att vi åker ut tillsammans.

Men man vet i alla fall vad som står som första krav i kontaktannonsen , eller hur det nu var .

/D

Kommentera

Ursprungligen postat av Abelsson
              "ÅHH ska du åka och fiska idag också!? När ska vi hitta på något tillsammans då??"

Så brukade det låta här hemma, nu så är det accepterat. Men det tog ett par år hehe..

känner igen de där, när man har jobbat och fiskat om vartannat konstant mer eller mindre i 3-4 veckor så börjar hon tröttna lite.... men va fan... hon har ju inte haft mer än 1 år på sig att vänja sig
              ---------------------------------------------------------------------------------------
              Team Pikings

Kommentera

Hon är inte intresserad och det gillar jag, jag vill ha min hobby ifred.
                Varit sambos i 3år nu och hon har bara gnällt på fisket en gång, det var när hennes kusin fyllde 40.
                Hon uppskattade inte att jag släppte av henne vid festen och drog ut på en trolling tur.
                Hög fart är inte farligt, hårda stopp är dock direkt livsfarliga.
                Full fart spar tid
                http://mrjojje.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Jojje73
                  Hon är inte intresserad och det gillar jag, jag vill ha min hobby ifred.
                  Varit sambos i 3år nu och hon har bara gnällt på fisket en gång, det var när hennes kusin fyllde 40.
                  Hon uppskattade inte att jag släppte av henne vid festen och drog ut på en trolling tur.
                  Ja jag har oxå funderat på det där... kanske bättre att skaffa en partner som inte fiskar... som kan stanna hemma med eventuella barn o sköta hushållet... :-D

Kommentera

Ursprungligen postat av Flötet
                    Jojo

För ett år sedan tog jag med tjejen på 3 dagar trolling i phuket, se mothugg med film. Hon käka rå tonfisk, hon har ätit min råa gös sushi

I februari åker vi på nästa tre dagars fisketur med hennes föräldrar och hennes två barn i Thailand!

Hela familjen fiskar så fort vi får chansen.

Sen att 90% av alla tjejer inte vill fiska och tycker att fiskar är äckliga är väl ingen nyhet.

Men ingen som hänger här har väl skaffat sig en sådan looser te kärring

Eller vem är det som bestämmer hemma
                    Min fru har fiskfobi men eftersom det var inte en fiskepolare jag letade efter så känner jag mej inte som någon looser direkt.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X