Era partners fiskeintresse? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Era partners fiskeintresse?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tog ut min fru i båten för några år sedan, efter en del tjat från min sida. Tänkte jag skulle visa henne vad jag gör om dagarna. Vi åkte ut till en vassvik för att gäddmeta. Fisket var piss, men till slut fick hon upp en fin mört, som jag genast krokade av för att sedan dra två stora trekrokar igenom. Kastade ut och fick napp direkt. Glömmer nog aldrig uttrycket i hennes ansikte när jag penetrerade mörten. Trodde hon skulle bryta ihop. Det var 1:a och sista gången jag fick med henne på gäddmete. Dessutom är hon allergisk mot fisk & skaldjur. Tjolahopp Tjolahej!!!
    www.gavlefiskredskap.se
    niklas_soderman78@hotmail.com

Kommentera

Ursprungligen postat av spiggo Visa inlägg
      Glömmer nog aldrig uttrycket i hennes ansikte när jag penetrerade mörten.

Skulle tro det!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Kolnej Visa inlägg

Skulle tro det!!
        Oj, vad roligt det kan bli när man plockar saker ur sitt sammanhang! =)
        Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

HAHA. Ja, den var faktiskt riktigt bra Kolnej. Bra att man agerar först och tänker se'n.
          www.gavlefiskredskap.se
          niklas_soderman78@hotmail.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Fisketokan Visa inlägg
            Ha ha ha! Ni är för roliga! Jag är ledig utan smink... men när jag fiskar är det allvar... o då ska sminket vara på... oavsett vart jag är! Som jag ser det så... ska man vara som man är... trots att man fiskar... har alltid annars smink o målade naglar... varför skulle jag helt plötsligt skita i det? Ni karlar ser ut som lurkar när ni fiskar... men jag säger inte nåt om det... ert val!
            ...det finns inte en baktanke att ev storfiskar måste dokumenteras och då är det bra att se fräsch(are) ut... ?

Kommentera

Ursprungligen postat av Highman Visa inlägg
              Men resonemanget är ytterst hypotetiskt, tjejer som är genuint intresserade (alltså inte såna som bara hänger med ibland men inte vågar ta i fisken/masken...) är sällsynta. Ungefär som andelen killar som är intresserade av hästar, antar jag ....
              Klockrent exempel
              sigpic

Kommentera

Trodde ALDRIG ja skulle börja gilla att fiska, men det e ju jätte roligt!
                Kan väl tacka min kille för det

Så himla skönt o bara få vara o koppla bort resten av världen.. Man får passa på att njuta de gånger man e lite barnledig, de vilda tvillingarna lever om så mamma behöver lite andrum ibland...

Tycker det e lite läbbigt ännu när fiskarna sprattlar o har sig, men det lär man sig väl. *hoppas*
                Men ja tar ju i dem. (Ej braxen dock än, hehe)

Sen det där med smink.
                Får inte sminka mig på jobbet, så visst har det hänt att ja sminkat mig när ja ska ut o fiska.. Vill ju få vara lite snygg någon gång! haha

Kommentera

Min tjej är med mig ibland och hon har alltid respekterat mitt extrema fiske intresse, klagar aldrig på att jag ska ut hela tiden. Hon e grym helt enkelt

Kommentera

Ursprungligen postat av LadyFisher Visa inlägg
                    Trodde ALDRIG ja skulle börja gilla att fiska, men det e ju jätte roligt!
                    Kan väl tacka min kille för det
                    :
                    Jag tackar mitt fiskeintresse för min kille... Han e toppen!
                    Kom igen... nu drar vi o fiskar!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
                      Ja du Tokan, jag kan förstå honom När skall vi män hinna snacka F ordet och andra saker. I båtar skall det aldrig snackas om fiske det ger otur.
                      Finns ju å andra sidan bättre saker att göra på sjön än att snacka om det

Jag har nog sett hur du kastar lystna blickar på dina båtkamrater i brist på annat vid flera tillfällen
                      Skräddarsydda företagsaktiviteter och konferenser - www.eventguiden.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X