Vart handlar du dina fiskeprylar ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart handlar du dina fiskeprylar ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av UnEasy
    Vi har en grymt bra affär här uppe i ume vid namn blixtsport. Där handlar jag 90% av allt jag köper. Känns värt de extra kronor mot vad det skulle kosta på nätet. Alltid skönt att ha en välsorterad butik så nära hemma. Om du behöver panik bunkra inför en fisketripp lr nått.
    Precis !
    De tar även hem det man vill ha om det e ngt mer speciellt som inte skulle platsa i sortimentet. Dessutom e det service utan dess like på det stället.

Jag måste bara få ge ett exempel :
    Befann mig i byske och skulle ha ngra skitmörtar, affärn i byske hade klappat ihop (bra) och de 2 ställen jag ringde o kollade på i skeå hade även de helt slut. Ringde ner till umeå/blixt, och hör och häpna, de hade oxå slut ! Väntad leverans om typ 1-2 veckor. Surt. Hur löser grabbarna på blixt det? En av dem tar 2 st ur sin egen privata draglåda, skickar upp dem med en bekant som av en slump ska passera byske kvällen efter. Denna bekanta ringer mig när han landat på campen och undrar "var det du som skulle ha nå skitmörtar ?". GRYMT !!!

/me = Evigt tacksam och sviker aldrig !
    Nätbutikerna e bra för surf, sen beställer jag ändå grejjerna på blixt !
    Jag e dessutom helt jävla hatisk över "bytes mot liknande färger" och sånt skit ! (Inga namn nämnda)
    [FONT="Fixedsys"][/FONT]

Kommentera

En del fina beten, något begränsat utbud.
      Kalas inom swimbaits och gliders...

Kommentera

Denna sida kan jag starkt rekommendera http://www.jacksonlures.com/Commerce2/

Mycket bra service och vana att sälja till svenskar. Edward Jackson är grym.
        [FONT="Arial Black"]Team Beast Bloggen[/FONT]

Kommentera

jag handlar mina rullar på http://www.plat.co.jp/ världens bästa utländska nätbutik alltid bra service. mina spön köper jag på http://www.tackledirect.com stort utbud på spön och till skillnad från svenska butiker så behöver man inte betala sjukt mycket stålar om man vill köpa lite bättre grejor.

Kommentera

De allra flesta butiker är så jävla dåligt matade med utrustning jag vill ha, så nu för tiden brukar det för det mesta bli internetordrar.

Kommentera

det mesta köper ja nuförtiden från nätet. Men ibland närkjag ska köpa nått litet t.ex krokar eller liknande så köper ja i lokala butiken, även en del beten främst jerkbaits.
              Qnark är Bajs, inte Najs! . Fishing for lifetime

Kommentera

Svenska nät- och fysiska butiker, även på ebay,tradera och utländska nät- och fysiska butiker.
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

asså det var en väldigt skum fråga, jag handlar egentligen överallt. Sen har vääldigt många svenska fysiska butiker även en webbshop.

Kommentera

handlar nästan bara på berras i gävle..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X