Det vore intressant att veta vart folk köper sina fiskeprylar. Tänker mest på om ni handlar i butik eller på nätet. Svara på pollen och motivera gärna era svar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vart handlar du dina fiskeprylar ?
Collapse
X
-
Vart handlar du dina fiskeprylar ?
660I svenska nätbutiker28,79%190I svenska fysiska butiker58,48%386I utländska nätbutiker10,61%70I utländska fysiska butiker1,36%9Handlar inga fiskeprylar0,76%5C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/FiskesnackcomTaggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av psHittills har det blivit mest i svenska fysiska butiker men även ett par gånger i svenska nätbutiker. Kommer med största sannolikhet att bli utländska nätbutiker framöver dock, priser och utbud som lockar.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Vissa saker finns ju inte längre att få tag på i dagens butiker och nu slutar ABU tillverka Syncro-rullar också. (suck!). I det läget är det t.ex Tradera och Ebay som bäst furnerar utbudet av brukbara rullar och drag. Linor, spön och annat löst fiskekrafs köper jag i butik.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
-
Vi har en grymt bra affär här uppe i ume vid namn blixtsport. Där handlar jag 90% av allt jag köper. Känns värt de extra kronor mot vad det skulle kosta på nätet. Alltid skönt att ha en välsorterad butik så nära hemma. Om du behöver panik bunkra inför en fisketripp lr nått.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KimbowSam sagt, vilka utländska butiker?
Taimen
Japan Tackle
TackleDirect
Tacklebargains
The Angling Warehouse
Angling Direct
Fishtec
Fly Shack
Angling Classics
Mike's Tackle Shop
Tightlines
Tree Meadow Tackle Shop
Glasgow Angling Centre
Fisherman's Factory OutletSenast ändrad av ps; 2006-09-06, 10:58.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera