Fiskestrippen 2014 - Rösta fram vinnarna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskestrippen 2014 - Rösta fram vinnarna

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Stort grattis Grollbach! välförtjänt!!

Kommentera

Tack så mycket alla för era röster! Och tack för en jätte rolig tävling!
      |- [FONT=Comic Sans MS]Ibland är fel rätt![/FONT] -|

Kommentera

Ursprungligen postat av Doc. Visa inlägg
        Stort grattis Grollbach! välförtjänt!!
        Tackar!
        |- [FONT=Comic Sans MS]Ibland är fel rätt![/FONT] -|

Kommentera

Grattis Grollbach! Rolig strip, snyggt gjord dessutom.

Spännande tävling det här, rätt tätt i täten ett tag. Stort tack till er kloka och smakfulla (eller bara fulla?) människor som lade er röst på mitt bidrag. Jag skall nog inte säga upp mitt vanliga jobb haha.

Kommentera

Vill bara lägga in brasklappen att rösterna skall kontrollräknas innan vinnaren utses. Spännande dagar väntar.

Kommentera

Precis som Honkamaa skriver så skall jag gå igenom rösterna även om jag hoppas att alla är enligt regelverket kring tävlingen. Tyvärr hinner jag inte just idag men hoppas hinna med imorgon eller på Torsdag. Har varit iväg på en kurs nu på kvällen.
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                Precis som Honkamaa skriver så skall jag gå igenom rösterna även om jag hoppas att alla är enligt regelverket kring tävlingen. Tyvärr hinner jag inte just idag men hoppas hinna med imorgon eller på Torsdag. Har varit iväg på en kurs nu på kvällen.
                Det måste betyda att jag fortfarande har en chans!?
                sigpic www.youtube.com/fiskevral

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg

Vet inte hur många priser det finns. Men nummer 11 måste ju räknas som en ren o skär kopia? Har ju läst den i olika liknande versioner hur många gånger som helst genom åren.

sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
                    Vet inte hur många priser det finns. Men nummer 11 måste ju räknas som en ren o skär kopia? Har ju läst den i olika liknande versioner hur många gånger som helst genom åren.

https://www.google.se/search?q=g%C3%...B6W_ywOysoGADw
                    Sen om du hade läst posten där jag lämnade in mitt bidrag så skrev jag tydligt "en gammal klassiker med ny illustrering", tävlingen handlar om att illustrera en seriestrip...
                    Tror alla på detta forum är väl medvetna om att det är ett gammalt klassiskt skämt.

Kommentera

Finns fler: http://www.serie.nu/bilder/malin/biller/5_158_fiske.png

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 650 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X