Stort grattis Grollbach! välförtjänt!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskestrippen 2014 - Rösta fram vinnarna
Collapse
X
-
Tackar!Ursprungligen postat av Doc. Visa inläggStort grattis Grollbach! välförtjänt!!
|- [FONT=Comic Sans MS]Ibland är fel rätt![/FONT] -|
Kommentera
-
Grattis Grollbach! Rolig strip, snyggt gjord dessutom.
Spännande tävling det här, rätt tätt i täten ett tag. Stort tack till er kloka och smakfulla (eller bara fulla?) människor som lade er röst på mitt bidrag. Jag skall nog inte säga upp mitt vanliga jobb haha.
Kommentera
-
Precis som Honkamaa skriver så skall jag gå igenom rösterna även om jag hoppas att alla är enligt regelverket kring tävlingen. Tyvärr hinner jag inte just idag men hoppas hinna med imorgon eller på Torsdag. Har varit iväg på en kurs nu på kvällen.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Det måste betyda att jag fortfarande har en chans!?Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggPrecis som Honkamaa skriver så skall jag gå igenom rösterna även om jag hoppas att alla är enligt regelverket kring tävlingen. Tyvärr hinner jag inte just idag men hoppas hinna med imorgon eller på Torsdag. Har varit iväg på en kurs nu på kvällen.
sigpic www.youtube.com/fiskevral
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggPrecis som Honkamaa skriver så skall jag gå igenom rösterna även om jag hoppas att alla är enligt regelverket kring tävlingen. Tyvärr hinner jag inte just idag men hoppas hinna med imorgon eller på Torsdag. Har varit iväg på en kurs nu på kvällen.
Vet inte hur många priser det finns. Men nummer 11 måste ju räknas som en ren o skär kopia? Har ju läst den i olika liknande versioner hur många gånger som helst genom åren.
sigpic
Kommentera
-
Sen om du hade läst posten där jag lämnade in mitt bidrag så skrev jag tydligt "en gammal klassiker med ny illustrering", tävlingen handlar om att illustrera en seriestrip...Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggVet inte hur många priser det finns. Men nummer 11 måste ju räknas som en ren o skär kopia? Har ju läst den i olika liknande versioner hur många gånger som helst genom åren.
https://www.google.se/search?q=g%C3%...B6W_ywOysoGADw
Tror alla på detta forum är väl medvetna om att det är ett gammalt klassiskt skämt.
Kommentera
Kommentera