0:- Frugan la beslag på både kort och bankdosa efter förra årets totala urspårning!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur mycket pengar har du lagt på fiske 2012?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av HenkeW Visa inläggHar inte räknat efter exakt men nånstans kring 15000 är det säkert...
Året är inte slut ännu heller så än kan man bygga på lagret!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Chrisse Visa inläggMen Henke, så lite? Fiskar du bara på semestern eller?
+/- några 10000kr...
Kommentera
-
+/- 3000krKassPåAttHåva
Abborre: 46cm 1,25kg
Gös: 77cm 4,56kg
Gädda: 109cm 10,41kg
Harr: 590g 40cm
Öring: 500g+
Röding: 1,03kg 46cm
Regnbåge: 2.5kg 53cm
Havsöring: 4,07kg 78cm
Kommentera
-
Ursprungligen postat av kimik Visa inlägg0:- Frugan la beslag på både kort och bankdosa efter förra årets totala urspårning!C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggDu får se till att vinna några tävlingar här på Fiskesnack.com så kammar du hem lite prylar iallafall
Kommentera
-
Jag ligger nog på strax över 30k i år om jag räknar in ett komplett båtköp med trailer, ekolod osv för 18,5k. En renovering av en mindre plastbåt och en begagnad 6hk till den + lite service, runt 3k. Bensin till 400 timmars fiske i nya båten, ingen aning om hur mycket men några hundralappar var annan/tredje dag, inköp av komplett Jerkutrustning med ganska många drag, låda, håv, våg osv osv. Linor, allt mindre plock som berör fisket. Blir säkert en hel del över 30k men så långt vill jag inte ens tänka då det räcker mer än väl för någon som inte har ett fast arbete.
Kort och gott: alldeles lagom! Men jag hade gärna lagt mer...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera