Den bästa svenska fisketidningen ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Den bästa svenska fisketidningen ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Bättre att prenumerera på engelska tidningar, IYCF kostar typ 630kr/år och kommer med flygpost varje månad dvs 12nr/år. I england har de ju tidningar som är specialicerade på det man är intreserad av, nyheter får man ju via sportfiskarna och nätet ändå.

Kommentera

Måste säga att FFA har ryckt upp sig, ett tag var det riktigt kasst men dom senaste numren har haft mer substans. Mikael Engström är egentligen värd lösnummer stålarna bara han. FF är nog den vassaste tidningen för tillfället även om kvalitén gått ner något sista tiden, det är många artiklar som känns köpta/sponsrade, bl.a. är deras Österlenartiklar (HÖ) mest kosmetika. I.o.fs så har FJ P.O Johanneson som verkar vara toksponsrad av Salmo, snackar bara skinner och slider-

Kommentera

skribent

Ursprungligen postat av Lazinko
        Jag valde FiskeFeber för lite nya artiklar. gillar att dem tar upp lakfiske t.ex. lite mer avancerade grejjer.

En sak jag har tänkt på är att i FiskeFeber så lägger dem gärna ut bilder på utrustningen, med märke mer detaljerat än dem andra tidningarna.
        Köper märkena reklam hos FF och får det inbakat i artiklarna?
        Eller vill dem underlätta utrustningsvalet?

Sånt man antagligen aldrig får veta.
        hej..skriver i fisketidning och vägrar ta på mig några märken som förknippas med fiske..att grejerna syns är en femma..men inga kepsar..t-shirts osv...det är min grej
        jag har inte blivit tvingad att ha ngt speciellt märke på mig.

Kommentera

Vart finns fiske-feber då?

Kommentera

Tycker Fiske feber har tappat sedan starten...

Väldigt mycket reklam å fiskeresor nu. Reportagen håller fortfarande hög klass, men de behöver vara fler i förhållande till antalet sidor reklam.

Kommentera

tidingar

FFa e sämst tycker jag,men prenumenerar på alla 3 ändå

Kommentera

Apropå fiskejournalen.... http://www.journalisten.se/a.aspx?article_id=13146
                There's a thin line between fishing and standing on a shore like an idiot.

Kommentera

FFAs så kallade multirulle-guide suger ju p_ng
                  Guide, ojoj! Den guidar ju inget, förutom priset och om eventuell rullväska medföljer

Katastrof!
                  Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Personligen ogillar jag reklam, reklam, reklam om det inte är vettig reklam. Den vettiga reklamen är dock ovanlig. Tycker FFA är den tryggare av dem, men läser lika gärna de bägge andra.

Ett tipps till Er alla:

Vill Ni läsa om Göspilke, Gäddsaxar eller något annat; gör en sökning på Internet - oj, oj vad det finns mycket att läsa. Man kan sitte uppe kvällar och nätter bara om ett enda ämne.
                    Är Ni dessutom "haj" på engelska så kan Ni läsa ihjäl er på nätet
                    /Ansa
                    Visst nappar det inte alltid

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X